Rozrywka i wypoczynek » Prezenty

ODYSEJA W DĘBOWEJ BECZCE, CZYLI DWIE LIMITOWANE EDYCJE JOHNNIE WALKER® BLACK LABEL™ NA SWIĘTA

ODYSEJA W DĘBOWEJ BECZCE, CZYLI DWIE LIMITOWANE EDYCJE  JOHNNIE WALKER® BLACK LABEL™ NA SWIĘTA
Zobacz więcej zdjęć »
Najpopularniejsza whisky na świecie, a zarazem jedna z najbardziej rozpoznawalnych zagranicznych marek luksusowych wśród alkoholi - Johnnie Walker, wprowadza wyjątkowe limitowane edycje wariantu Black Label: jedną w butelce Jaspera Goodalla oraz drugą, Double Black.
Zbliżające się Święta to najlepszy moment, by obdarować bliskich czymś naprawdę wyjątkowym. Takim prezentem może być bez wątpienia podróż do pełnego niezapomnianych smaków, zapachów i wrażeń świata whisky, która z roku na rok jest coraz bardziej doceniana przez Polaków. Aż 53 proc. konsumentów deklaruje, że dokonuje zakupu whisky właśnie
z myślą o prezencie.[1] Johnnie Walker, marka numer jeden wśród szkockich whisky na świecie, przygotowała z tej okazji dwie limitowane edycje popularnej Johnnie Walker Black Label.

JOHNNIE WALKER® DOUBLE BLACKTM

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

DOUBLE BLACKTM to wariant przeznaczony szczególnie dla miłośników charakterystycznego
i głębokiego smaku whisky. Nowa mieszanka jest jeszcze bardziej intensywna. Rezultat ten uzyskano dzięki kupażowi najlepszych whisky typu single malt o bardzo wyrazistym smaku, produkowanych na zachodzie Szkocji. Został on wzmocniony przez dodanie whisky
o specyficznej torfowej nucie smakowej oraz poprzez wybranie tylko takich destylatów, które leżakowały bardzo długo w dębowych beczkach. Dojrzałość smaku i jego charakterystyczne „przydymienie" zostało podkreślone ciemniejszą butelką oraz etykietą z tłoczonym rysunkiem dębowych słojów.

DOUBLE BLACKTM jest jedną z najbardziej fascynujących odsłon w rodzinie Johnnie Walker. Aromaty świeżych cytrusów i wanilii wysuwają się natychmiast na pierwszy plan. Wystarczy dodać kroplę czystej wody, aby poczuć na podniebieniu, aromaty ciemnych rodzynek, pomarańczy, goździków i niepowtarzalnie długo utrzymującego się „dymnego" wykończenia.
JOHNNIE WALKER® DOUBLE BLACKTM daje nowe spojrzenie na Black Label - powiedział Jim Beveridge, Master Blender Johnnie Walker.

Wyprodukowana z zachowaniem tych samych standardów, które określają wszystkie whisky JOHNNIE WALKER® DOUBLE BLACKTM jest symbolem pionierskiego ducha marki
i jej ponad 190 letniego zaangażowania w dostarczanie konsumentom rozbudowanych, odważnych i intensywnych smaków - dodał Michał Groniewski, Senior Brand Manager Whisky w firmie Diageo Polska.

JOHNNIE WALKER BLACK LABEL JASPER GOODALL F13 LIMITED EDITION

Kolekcjonerska butelka w limitowanej serii powstała we współpracy z Jasperem Goodallem - jednym z najbardziej wpływowych artystów grafików w ostatnim dziesięcioleciu. Goodall zreinterpretował na nowo słynne logo Striding Man'a czyli tzw. Kroczącego Gentelmana. Rysunek, naszkicowany ołówkiem na serwetce w 1908 roku podczas spotkania braci Walker
z rysownikiem i karykaturzystą Tomem Brownem, do dziś symbolizuje filozofię marki Keep Walking, która promuje pasję, odwagę i wytrwałe dążenie do wyznaczonych celów.

Jasper Goodall projektując butelkę zainspirował się historią, która zasłyszał wiele lat temu, podczas podróży po Szkocji. Według legendy, alkohol ulatniający się podczas leżakowania whisky jest daniną dla aniołów i świętego Andrzeja będącego patronem Szkocji. Dlatego mówi się, że właśnie nad Szkocją unoszą się najweselsze anioły na świecie.

Pomyślałem, że byłoby wspaniale zwizualizować tą historię. Chciałem także uchwycić elementy smaku JOHNNIE WALKER® BLACK LABELTM, jej gładkość, miękkość i ciepło złota - powiedział artysta.


Obie limitowane edycje będą dostępne w okresie świątecznym, w wybranych sklepach, w całej Polsce. Ceny zaczynają się od 115 złotych. Więcej informacji jest dostępnych na profilu marki www.facebook.com/HouseOfWalkers

Odpowiedzialne spożywanie alkoholu

Informacje na temat działań firmy Diageo na rzecz odpowiedzialnego picia alkoholu na www.pijrozwaznie.pl


JOHNNIE WALKER® BLACK LABEL

Whisky ta początkowo nazywała się Extra Special Old Highland. Nazwa została przemianowana na Johnnie Walker Black Label w 1909 r. Rodzina Walkerów uznała zwłaszcza jeden gatunek whisky, Cardhu, za tak ważny dla kompozycji, że w 1893 r. zakupiono jej destylarnię. Kompozycja tej whisky składa się z ponad 40 pojedynczych gatunków whisky, z których najmłodsza dojrzewała przynajmniej 12 lat. Wiodące gatunki whisky Johnnie Walker Black Label to Cardhu oraz Caol Ila.


JOHNNIE WALKER® DOUBLE BLACK

Wariant ten wprowadzono, po raz pierwszy na rynek na początku 2010 r. w związku ze stuleciem rozpoczęcia produkcji whisky Black Label. JOHNNIE WALKER® DOUBLE BLACKTM był dostępny w sprzedaży tylko na największych lotniskach międzynarodowych na świecie:
w Bangkoku, Bejrucie, Dubaju, Nowym Jorku, Singapurze i Sydney. Mieszanka zdobyła uznanie miłośników whisky i krytyków, zdobywając wiele prestiżowych wyróżnień w tym najwyższą punktację na Spirits Business World Whisky 2010, dwa złote medale na International Spirit Challenge i łącznie cztery srebrne medale na International Spirit Challenge i w konkursach: International Wine & Spirits Challenge i Spirit i International Wine & Spirits.



DIAGEO

Diageo to producent i dystrybutor jednych z najbardziej znanych marek alkoholowych na świecie, z kategorii alkoholi mocnych, win i piw. Firma posiada m.in. takie marki jak: Johnnie Walker, Guinness, Smirnoff, J&B, Baileys, Cuervo, Tanqueray, Captain Morgan, Crown Royal, wina Beaulieu Vineyard i Sterling Vineyards.

Diageo to międzynarodowa firma, prowadząca sprzedaż w 180 krajach na całym świecie. Firma jest notowana na giełdach w Nowym Jorku i Londynie. Więcej informacji na temat Diageo, jej pracowników, marek, wyników biznesowych można znaleźć na www.Diageo.com

Dodatkowe wiadomości na temat odpowiedzialnego picia alkoholu, różne narzędzia oraz informacje o inicjatywach związanych z tym tematem dostępne są na www.DrinkIQ.com.

Celebrujemy życie każdego dnia, wszędzie!

[1] Diageo Polska za Nielsen, Panel Handlu Detalicznego, cała Polska, sprzedaż wartościowa w okresie IX 2011 - VIII 2012.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

DiFe86

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »