Moda » Odzież
Odzież w sieci - wygodniej dla klientów, rozsądniej dla sklepów
„Oniomania.pl to nie jest sklep internetowy - to porównywarka produktów, która nie tylko umożliwia wybór produktu spośród innych podobnych, ale również wskazuje, w którym sklepie internetowym można nabyć daną rzecz najtaniej" - mówi Andrzej Krzysztofowicz, pomysłodawca i właściciel serwisu.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
W serwisie prezentowane są produkty zarówno z wyższej półki tzw. markowe, jak również te bardziej masowe, dostępne dla wszystkich. Oferta podzielona jest na kategorie produktowe z bardzo dokładnymi szczegółami. Po wybraniu koloru, fasonu lub innych cech artykułu (np. rodzaju kołnierzyka w koszulach męskich, czy rodzaju dekoltu w damskich sweterkach), system wyświetla listę produktów spełniających kryteria wyszukiwania. Dalej możemy przejść bezpośrednio do sklepu, aby sfinalizować zakup.
Korzystając z serwisu Oniomania.pl będziemy mogli liczyć nie tylko na ciekawą i bogatą ofertę, ale również na cenowe okazje. „Internauci będą mogli skorzystać z wielu atrakcyjnych promocji i wyprzedaży. Mamy również nie lada gratkę dla łowców super okazji cenowych - happy hours na wybrane artykuły lub całą ofertę danego sklepu" - mówi Karolina Krzysztofowicz, odpowiedzialna za marketing.
„Chcemy, aby w najbliższym czasie w serwisie oniomania.pl dostępna była najszersza w Polsce gama produktów w kategoriach odzież, akcesoria odzieżowe, obuwie i biżuteria - planujemy nawiązać współpracę z około 300-350 sklepami internetowymi prowadzącymi sprzedaż online właśnie w tych kategoriach. W przyszłości chcemy poszerzyć gamę dostępnych produktów o wyposażenie wnętrz" - mówi Andrzej Krzysztofowicz, odpowiedzialny za rozwój oferty i współpracę z partnerami biznesowymi.
„Jesteśmy także w trakcie nawiązywania współpracy z wydawcami internetowymi, którzy chcą zintegrować nasz produkt z własnym serwisem, tak, aby udostępnić porównywarkę użytkownikom tych serwisów" - dodaje Andrzej Krzysztofowicz. „Dla właścicieli sklepów mamy jedną znaczącą przewagę nad porównywarkami cen, takimi jak ceneo.pl, czy nokaut.pl, a mianowicie sposób rozliczeń, który jest prowadzony w modelu CPS (Cost Per Sale) czyli płatność za dokonanie zakupu przez internautę na stronie docelowej, a nie za samo przekierowanie. Brak jest również jakichkolwiek opłat stałych jak ma to miejsce w przypadku ceneo.pl" - dodaje Karolina Krzysztofowicz.
Według danych Euromonitor International wartość handlu internetowego w Polsce wzrosła o 15% w 2010 i wyniesie 15,5 mld zł. Według opublikowanych w kwietniu 2010 r. prognoz SMB, w 2010 r. udział e-commerce w handlu detalicznym zacznie się powoli zbliżać do 3%.
Nadesłał:
oniomania
|
Komentarze (1)
Szukałam jakis czas temu ochronnych częsci garderoby dla męża i nie było to łatwe znaleźć dobrą jakośc w dobrej cenie. Dopiero niedawno trafiłam na https://eshop.wurth.pl/Kategorie-produktow/Rekawice-spawalnicze/311105040909.cyid/3111.cgid/pl/PL/PLN/. Jest tez sporo innych. I warto