Moda » Odzież

Ofensywa marek w Magnolia Park

Ofensywa marek w Magnolia Park
Zobacz więcej zdjęć »
Najbliższe tygodnie w Magnolia Park będą obfitowały w wiele nowości. Do oferty właśnie dołączyły sklepy à Tab, Lily i czekoladziarnia - Karmello. Wkrótce w galerii otworzy się Superdry i Rossmann. A to dopiero początek serii jesiennych premier.

Poszerzona oferta Magnolia Park zadowoli osoby poszukujące nowoczesnych rozwiązań dla swojego domu. Wśród otwartych właśnie sklepów znalazł się pierwszy na Dolnym Śląsku sklep à Tab. Salon oferuje akcesoria i urządzenia AGD do kuchni, dodatki do jadalni oraz dekoracje i pomysłowe rozwiązania dla miłośników gotowania. Oferta skierowana jest do osób ceniących styl, piękno, wysoką jakość i oryginalność.

Niedawno otwartą nowością jest również sklep odzieżowy Lily. Klienci znajdą w nim wygodne, a jednocześnie eleganckie propozycje strojów dla najmłodszych i ich mam. W  Magnolia Park zadebiutowała również czekoladziarnia Karmello, która proponuje tradycyjne, ręcznie wyrabiane słodkie specjały.

Prawdziwym wydarzeniem nadchodzących dni będzie otwarcie pierwszego na Dolnym Śląsku salonu Superdry. Marka od ponad dekady podbija rynki popularnej, miejskiej mody na całym świecie. Jej ubrania łączą azjatycki styl z brytyjską klasyką i motywami amerykańskimi. Sklep zajmie powierzchnię blisko 900 mkw.

Klienci Magnolia Park z pewnością ucieszą się również z kolejnej nowości – wyczekiwanej drogerii Rossmann. Asortyment sklepu to obecnie 16 tys. artykułów znanych i renomowanych firm, jak i produktów własnych – głównie kosmetyków, środków do pielęgnacji ciała i perfum. Ofertę centrum w tym zakresie uzupełnia Super Pharm - Magnolia Park będzie jedynym na Dolnym Śląsku centrum, gdzie w jednym miejscu znajdziemy obie te drogerie.

Po chwilowej nieobecności do galerii handlowej powróci Home&You – salon zyska nową lokalizację, na parterze niedaleko wejścia numer 4 od strony sklepu Decathlon.

Małgorzata Słowik, leasing director w Multi Poland zauważa, że Magnolia Park uważnie przygląda się potrzebom klientów. – Koncentrujemy się na tym, by w jednym miejscu zapewnić najbardziej różnorodną i kompleksową ofertę handlową na Dolnym Śląsku. Dzięki przeprowadzonej rozbudowie możemy otwierać nowe sklepy - w sierpniu planujemy ich pięć, a przez całą jesień nawet kilkanaście – zapowiada.

Najbliższe miesiące upłyną również pod znakiem dalszego doskonalenia oferty restauracyjnej. Do już istniejących lokali jesienią dołączą wyczekiwane przez klientów: Burger King, Pizza Hut Express, meksykański Mr Chilly, a także restauracje orientalne - Sevi Oriental oraz Guty Food.

Od marca, kiedy zakończyła się główna faza rozbudowy, Magnolia Park liczy 100 tys. mkw. powierzchni najmu (GLA) z 250 sklepami, punktami usługowymi, kawiarniami i restauracjami. W ofercie znalazły się sklepy, których w regionie, a często i w Polsce, do tej pory nie było. To m.in. LC Waikiki, The North Face, Samsung Brand Store czy Crocs. 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

PREXPERT

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Zamów opracowanie informacji prasowej


Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »