Kultura, sztuka » Kultura
OFF Festival wykracza poza muzykę
Grolsch już po raz czwarty był sponsorem OFF Festivalu, który jest tak bardzo wyczekiwany przez entuzjastów muzyki alternatywnej. To wydarzenie znacznie wykraczające poza ustalone schematy, a jego głównym celem jest pokazanie nowych trendów w muzyce. Dodatkowo to doskonała okazja do odpoczynku w strefach specjalnie przygotowanych dla konsumentów.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Tegoroczny OFF będzie się także kojarzył z licznymi atrakcjami zapewnionymi przez „Za Grolsch Kultury". To dzięki temu projektowi powstały specjalne strefy dla uczestników festiwalu, których zadaniem było umożliwienie uczestnikom pełnego relaksu. Poza tym można było odpocząć na plaży oraz wyspie Swingtopa lub też (w strefie z hamakami) obejrzeć koncerty na scenie głównej, rozkoszując się Grolschem.
W przestrzeni festiwalowej postała również ściana „Before I die...", na której uczestnicy OFF-a mogli pisać o swoich marzeniach i dążeniach. To projekt autorstwa Candy Chang, który został zrealizowany w ponad 50 krajach na całym świecie. Zaś dla miłośników filmowych wrażeń zostało przygotowane „Kino Za Grolsch Kultury", gdzie można było obejrzeć filmy nagrodzone w światowych edycjach 48 Hour Film Project. To jedyny konkurs filmowy, gdzie kluczową rolę odgrywa czas - na realizację filmu uczestnicy mają tylko 48 godzin. To nie wszystko. Na OFF Festival zostały zaproszone trzy ekipy z polskich edycji 48 HFP, czyli Lokis Film, Sashimodo Pictures oraz Sztuka Składania. Ich zadaniem było nakręcenie filmu, którego głównym „bohaterem" jest jedna z festiwalowych stref. W jury konkursu zasiedli: Krzysztof Ostrowski (muzyk, rysownik, filmowiec), Krzysztof Skonieczny (głębokiOFF), Błażej Grzechnik (ambasador marki Grolsch) oraz Artur Rojek (OFF Festival Katowice). Zaś nagrodzony został projekt „The Zippies" stworzony przez Lokis Film.
Nadesłał:
brandAddicted
|
Komentarze (0)