Technologie » Internet
Okrągły jubileusz F25
F25 uruchomił jesienią 2008 roku Marcin Dworucha, który wcześniej odpowiadał za projekty digital i wideo w MRM Worldwide (McCann Worldgroup). Pracował dla klientów, takich jak Microsoft, Opel czy Mastecard. To był rok kryzysu, ale także początek boomu na wideo w Internecie - przypomina Marcin Dworucha, managing director, producer & partner w F25. Dlatego skupiliśmy się na projektach skierowanych do Internetu, ofercie uszytej stricte pod to medium. Zaczęliśmy od małych “sprytnych” produkcji, od razu też uruchomiliśmy swoją postprodukcję, jedno stanowisko - montaż, animacje 2D. Były to także czasy, kiedy duże domy produkcyjne były przyzwyczajone do większych budżetów na projektach filmowych, a my zaczęliśmy pracę już w nowych warunkach, więc łatwiej dostosowaliśmy się do okoliczności – dodaje.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
W kolejnych latach firma stopniowo się rozwijała. Postprodukcja urosła do trzech stanowisk, a w 2017, uzupełniona o reżysera i dwóch operatorów, utworzyła F25 Creative Collective, która samodzielnie realizuje produkcje contentowe takie jak np. promo Orange Warsaw Festival, 4F HQ PErformance czy mini dokumenty dla PZPN. W ramach projektu "Creative stories by F25” i Young Guns firma współpracuje także z młodymi reżyserami i operatorami. W efekcie zrealizowała kilka teledysków, m.in.:
ESKMO Feed fire: https://vimeo.com/236706466
ŻABSON Incepcja: https://vimeo.com/253594607
Zalewski – Jednego Serca: https://vimeo.com/301865757
Jellyfish, który swoją premierę miał kilka dni temu: https://vimeo.com/300507436
W sumie w ciągu dziesięciu lat działalności F25 zrealizowało kilkaset produkcji - spotów telewizyjnych, spotów do internetu, sesji fotograficznych czy animacji. Pierwszą ważną produkcją okazał się walentynkowy teledysk “Kocham Cię” dla Allegro z 2009 roku, który stał się bardzo popularny i po kilku latach został wydany na płycie autorów - zespołu Plastic. To także początek długoletniej współpracy z Allegro. Warto też wspomnieć o launchu serwisu tablica.pl, czyli pierwszym spocie marki i F25 do telewizji, projektach specjalnych jak OLX Bezpieczeństwo z T-Raperami znad Wisły czy ostatnio nagrodzonym na konkursie MIXX Awards 2018 Szefie Internetów.
Dziś F25 zatrudnia 11 osób i ma w portfolio projekty dla takich marek, jak Allegro, OLX, Google, Nike, 4F, OLX, Otomoto, ING, Totolotek, PayU, PZPN, PKO BP, Forte, Lipton, Antyradio, Orange Warsaw Festival, Getin Bank czy Lotos.
Z okazji okrągłej rocznicy, dom produkcyjny F25 postanowił odświeżyć logotyp, pozostając przy pierwotnej litografii oraz kolorystyce.
Nową identyfikację wizualną przygotował Mikołaj Sadowski.
Wybrane projekty F25:
Allegro Walentynki - https://vimeo.com/223370760
Tablica.pl - https://vimeo.com/223369748
OLX Bezpieczeństwo https://vimeo.com/200369124
OLX Band https://vimeo.com/200369239
Orange Warsaw Festival – promo festiwalu https://vimeo.com/268352370
Ostani Klub w Polsce – mini dukument dla PZPN https://vimeo.com/290050960
4F https://vimeo.com/296593114
F25 to dom produkcyjny specjalizujący się w produkcji różnego rodzaju contentu filmowego. F25 realizuje różne projekty z zakresu produkcji filmowej: spoty reklamowe do różnych mediów, seriale internetowe, reportaże, mini-dokumenty, projekty interaktywne i VR i wszystko to, co wciąga konsumenta w interakcję. F25 dba o cały proces produkcji filmowej: od pomysłu do finalnej realizacji i dystrybucji w różnych mediach.
Nadesłał:
KnowledgeHub Fund
|
Komentarze (0)