Firma » Biznes
OLX Praca startuje z konkursem dla branży HR „Lider Rekrutacji”
Mijający rok stworzył wyjątkowe okoliczności dla biznesu. Przedsiębiorstwa zdawały test na społeczną odpowiedzialność. W dużej mierze przenieśliśmy swoje zawodowe życie do online'u. Internet stał się miejscem pracy, realizowania kolejnych wyzwań, integracji, spotkań, a także... miejscem, do którego przeniosły się procesy rekrutacyjne. I choć już przed pandemią rekrutacje w trybie online się zdarzały, to teraz stały się rzeczywistością i często jedyną możliwością na pozyskanie nowych pracowników.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Właśnie w tej nowej rzeczywistości startuje konkurs dla branży HR i rekruterów oraz realizatorów procesów rekrutacyjnych. Wydarzenie ma na celu wyłonić najbardziej kreatywne, innowacyjne oraz efektywne akcje rekrutacyjne w kraju. W końcu – nadzwyczajne warunki prowadzenia rekrutacji wymagają nadzwyczajnych pomysłów. Konkurs ma wyjątkowo otwartą formułę. Mogą w nim wziąć udział: pracodawcy, działy HR, rekrutacji i kadr oraz agencje: pracy tymczasowej, zatrudnienia, employer brandingowe, reklamowe oraz headhunterzy. Jury złożone z ekspertów wybierze zwycięzców w trzech, niekonwencjonalnych kategoriach. Tu liczy się pomysł, nieszablonowe myślenie i odwaga, a także efekty.
Kategorie konkursu „Liderzy Rekrutacji”:
Innowacyjność – kampanie rekrutacyjne przeprowadzane w nietypowych miejscach, w nowatorski sposób wykorzystujące tradycyjne metody rekrutacyjne.
Kreatywność – pomysłowe i oryginalne kampanie rekrutacyjne odbiegające od standardowego procesu pozyskiwania pracowników, wyróżniające się na tle konkurencji.
Efektywność – kategoria przeznaczona do tych zgłoszeń, które osiągają wysoką skuteczność i realizują założone cele rekrutacyjne na satysfakcjonującym poziomie.
– Zależało nam na tym, by do tematu rekrutacji podejść w świeży sposób. „Liderzy Rekrutacji” startują w bardzo trudnym czasie, kiedy rekruterzy zostali de facto zmuszeni do tego, by działać nieszablonowo i wyjść z utartych schematów, myśląc o potencjalnych pracownikach. Drastycznie zmieniły się realia, żyjemy w nowej rzeczywistości i także proces poszukiwania pracowników powinniśmy zinterpretować na nowo. To dlatego kategorie, z których zbudowaliśmy plebiscyt, są mało oficjalne. Chcemy sprawdzić, co najciekawszego dzieje się na HR-owym rynku, docenić tych najodważniejszych, najbardziej innowacyjnych. Razem z członkami jury wierzymy też, że kreatywność i innowacyjność to klucze nie tylko do skuteczności, ale także do zmieniania świata na lepsze – komentuje Tomasz Grzechnik, szef kategorii Praca w OLX.
Konkurs będzie przebiegał dwuetapowo. Pierwszą fazą będzie głosowanie online, którego efektem będzie wyłonienie trzech zgłoszeń w każdej z kategorii. Dziewięć najlepszych case studies będzie z kolei przedmiotem dyskusji jury podczas obrad mających miejsce w drugim etapie konkursu. Ostatecznie w każdej kategorii wyłoniony zostanie zwycięzca.
Jury zostało stworzone z wieloletnich praktyków i specjalistów z branży. W jego skład wchodzą:
Przewodniczący jury: Marcin Sienkowski – Head of Marketing OLX
Kategoria: kreatywność
Anna Pruczkowska – Recruitment Specialist w Grupie OLX
Grzegorz Deszczka – IT Rekruter, vloger „Rekruter z brodą”
Joanna Tonkowicz – Managing Partner, Absolvent Consulting
Kategoria: efektywność
Adam Anczykowski – Junior Recruiter w Grupie OLX
Monika Smulewicz – HR na szpilkach
Anna Macnar – CEO w HRM Institute
Kinga Makowska – ekspert Agile employer branding
Regina May – trener, HR Business Partner, Doradca Zawodowy
Kategoria: innowacyjność
Agata Biedziuk – Internal Recruiter w Grupie OLX
Barbara Zych – CEO Employer Branding Institute
Maja Gojtowska – doradca wspierający firmy w zakresie budowania wizerunku i komunikacji
Kasia Tang – trenerka rekrutacji, social media i wyszukiwania kandydatów w sieci
Angelika Chimkowska – strateg social sellingu i silnych marek
Formularz zgłoszeniowy można znaleźć na stronie: https://knowhow2021.pl/.
Zgłoszenia można wysłać do 12.11.2020 (23:59).
Nadesłał:
dotPR
|
Komentarze (0)