Firma » Praca
OLX Praca zaprasza do udziału w HR-owej telewizji śniadaniowej – OLX Know How 2022
Zobacz więcej zdjęć » |
W ubiegłym roku event przyjął również formę telewizji śniadaniowej transmitowanej online i był wielokrotnie nagradzany, m.in. otrzymał nagrodę za najlepszą konferencję online na świecie w 11. edycji międzynarodowego konkursu Global Eventex Awards.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Program poprowadzi duet doświadczonych prowadzących. Ponadto wystąpią eksperci z branży HR, goście specjalni związani ze światem nauki, sztuki i sportu. Podczas wydarzenia zostanie również zaprezentowany najnowszy raport „Nowe spojrzenie na rynek pracy - OLX Praca. Know How 2022".
- Ubiegłoroczne wydarzenie przerosło nasze oczekiwania. Event OLX Know How 2021 zgromadził 900 uczestników online. To ponad trzykrotnie więcej niż we wcześniejszej, tradycyjnej formule. Uczestnicy ocenili wydarzenie na 4,7 pkt w 5-punktowej skali. Zdecydowana większość poleciłaby event znajomym. Udział w kolejnej edycji OLX Know How zadeklarowało wówczas 97,7 proc. ankietowanych! Średni czas obecności wyniósł ok. 1,3 h. To świetny wynik dla takiego typu formatu - ocenia Paulina Rezmer, Senior PR Specialist w OLX.
Patronem medialnym OLX Know How 2022 jest radio TOK FM.
Nowe spojrzenie na rynek pracy
W ubiegłym roku aż 77 proc. badanych uważało, że po pandemii będzie można liczyć na rozwój pracy zdalnej i zwiększenie elastyczności związanej z miejscem i godzinami pracy. Czy nadal panuje takie przekonanie? Z perspektywy czasu zarówno pracodawcy, jak i pracownicy dostrzegają wady wynikające z izolacji i pracy w domu. Również kompetencje najbardziej cenione przez pracodawców ulegają zmianie. Rok temu były to umiejętność współpracy i zarządzania czasem pracy oraz odporność na stres. Obecnie pracodawcy mają nieco inne oczekiwania.
W tegorocznym raporcie eksperci dzielą się dobrymi praktykami i rozwiązaniami dotyczącymi m.in. procesów rekrutacyjnych, zarządzania zespołem rozproszonym, kondycji psychicznej pracowników czy regulacji prawnych związanych z pracą zdalną. Analizowane jest także nowe zjawisko na rynku jak gig economy. Badania, których wyniki zostały przytoczone w opracowaniu, zrealizowano z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia na grupie 600 pracodawców i 1000 pracowników.
Najlepsze kampanie rekrutacyjne
Podczas wydarzenia zostaną również ogłoszone wyniki konkursu „Liderzy Rekrutacji". Podobnie jak w ubiegłym roku kampanie rekrutacyjne można było zgłaszać w trzech kategoriach: Innowacyjność, Kreatywność, Efektywność. Przewodniczącym jury tegorocznej edycji konkursu jest Paweł Świderski - dyrektor kategorii Praca w OLX, a w składzie kapituły znajdują się eksperci i praktycy z wieloletnim doświadczeniem, m.in.: Angelika Chimkowska, Maja Gojtowska, Anna Macnar, Kasia Tang, Monika Smulewicz, Barbara Zych.
- Obecność w jury konkursu „Liderzy Rekrutacji" to dla mnie zawsze ogromna dawka inspiracji. Kreatywność pracodawców naprawdę zaskakuje. Z roku na rok zwiększa się też liczba firm, które do prowadzonych projektów rekrutacyjnych podchodzą analitycznie i stale pracują na miernikach. To bardzo cieszy, bo rekrutacja bardzo potrzebuje pracy z danymi i monitoringu efektywności - wyjaśnia Maja Gojtowska, ekspertka z obszaru HR i employer brandingu.
Oto zwycięskie kampanie z ubiegłorocznej edycji konkursu "Liderzy Rekrutacji":
Innowacyjność: Zaszyfrowani - CONTMAN
Kreatywność: CEO for One Month - Adecco Poland Sp. z o.o.
Efektywność: Akademia Budimex - Budimex.
Nadesłał:
dotPR
|
Komentarze (0)