Technologie » Internet
Opera pierwszą przeglądarką z wbudowanym TikTokiem na pasku bocznym
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Popularna przeglądarka, dostępna na Windowsie, Macu i Linuksie, ma już kilka wbudowanych komunikatorów i aplikacji społecznościowych na pasku bocznym. Integracja Opery z TikTokiem, to reakcja na prośby użytkowników. Co ciekawe, aż 63 proc. polskich użytkowników aplikacji w oczekuje właśnie takiej integracji Opera jako jedyna umożliwia pełny i wielofunkcyjny dostęp do wbudowanej webowej wersji TikToka bez konieczności instalacji oddzielnych programów czy korzystania z dodatkowych nowych zakładek.
– TikTok z typowo lifestylowej platformy pełnej krótkich nagrań z tańcem i muzyką stał się narzędziem do wyszukiwania newsów, trendów oraz źródłem inspiracji. Integracja z Operą jest naszą reakcją na prośby użytkowników, dla których liczy się dostęp do ulubionej aplikacji z każdego urządzenia, dosłownie na wyciągnięcie ręki. – mówi Joanna Czajka, Product Director w Operze. – Komunikatory oraz platform społecznościowych na pasku bocznego Opery stały się dla wielu naszych użytkowników oczywistością, bez której nie wyobrażają sobie życia online.
Badania przeprowadzone przez Operę wykazały, że nowi użytkownicy TikToka należą do najbardziej aktywnych, a sama aplikacja staje się dla nich platformą społecznościową pierwszego wyboru. Polska uplasowała się na pierwszym miejscu w rankingu korzystających z aplikacji. Ponad 73 proc. polskich respondentów stwierdziło, że regularnie używa TikToka. Tuż za nami plasują się Hiszpanie (72 proc.), Niemcy (69 proc.) oraz Brytyjczycy (65 proc.). Co ciekawe tylko 54 proc. badanych Amerykanów korzysta z TikToka, to 10 proc. mniej niż średnia badania (64 proc.).
Co ciekawe, ponad dwie trzecie polskich użytkowników aplikacji (77 proc.) używa TikToka do wyszukiwania informacji. Co stawia nas w globalnej czołówce - ustępujemy tylko Hiszpanom, którzy w 78 proc. deklarują takie zastosowanie apki oraz Brazylijczykom (80 proc.).
Głównymi powodami dla których polscy tiktokerzy chcieliby korzystać z aplikacji właśnie w przeglądarce komputerowej są: chęć odstawienia telefonu (41 proc.), chęć dogłębnego zbadania jakiegoś tematu (34 proc) oraz wygoda oglądania dłuższych materiałów filmowych (33 proc.). Polacy najczęściej oglądają treści komediowe (72 proc.), muzyczne (66 proc.) oraz tzw. lifehacki (56 proc.).
Wersja webowa TikToka umożliwia użytkownikom Opery korzystanie z pełni platformy z poziomu komputerów stacjonarnych. Pozwala edytować i przesyłać filmy korzystając z większego ekranu.
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
Parol PR
|
Komentarze (0)