Gospodarka » Żywność
Oranżada Hellena w nowej odsłonie
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
Oranżada Hellena poddała metamorfozie grafikę na opakowaniach swoich produktów. Marka umieściła na nich logotyp w formie kapsla. Zmiana dotyczy wszystkich napojów marki Oranżada Hellena, oranżady musującej w proszku, a także Galaretki czerwonej o smaku oranżady Hellena.
Logo w formie kapsla to oryginalny koncept, który budzi silne skojarzenia z Oranżadą Hellena. Celem zmiany jest unowocześnienie charakteru marki, budowanie siły jej brandingu, a przez to dalsze umacnianie jej wizerunku i zwiększenie zainteresowania konsumentów. Jest to jeden z etapów strategicznych działań dla marki Oranżady Hellena, realizowanych w zakresie jej wizerunku.
Produkty z nową szatą graficzną na opakowaniach pojawią się w sklepach już wiosną.
Nadesłał:
KMC
|

Branża budowlana nie boi się wakacji. 35 proc. firm prognozuje większe przychody
Nowoczesne wnętrze z nutą natury – dlaczego warto postawić na tynki ozdobne?
Jesteśmy od usług - Komfort rozwija kompleksową ofertę projektowania i montażu
Satysfakcja nie ma końca - nowa odsłona kampanii AI od marki Komfort
Komentarze (0)