Rozrywka i wypoczynek » Rozrywka

Oranżada Hellena w nowym sezonie show Kuby Wojewódzkiego

Po wakacyjnej przerwie, do jesiennej ramówki stacji TVN powrócił emocjonujący talk-show Kuby Wojewódzkiego. W jubileuszowej, dziesiątej edycji programu, już po raz drugi lokowana jest kultowa Oranżada Hellena. Premierowe odcinki można oglądać od 1 września.

Dzięki swojej inteligencji, elokwencji oraz bezkompromisowości, Kuba Wojewódzki już od lat stale gości na ekranach telewizyjnych, a jego show niezmiennie cieszy się ogromną popularnością. Kontrowersyjny dobór gości, niedyskretne pytania, salwy śmiechu i autentyczne wzruszenia – co tydzień kilka milionów fanów Kuby zasiada przed telewizorami, by posłuchać wielu inspirujących dyskusji. Widzowie tego programu na pewno nie mogą narzekać na brak emocji i nudę.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

W ubiegłym sezonie, zarówno goście, jak i prowadzący, podczas rozmów gasili swoje pragnienie czerwoną Oranżadą Hellena. Koncept ten okazał się być bardzo skutecznym działaniem marketingowym. Dlatego też w ramach kontynuacji rozwoju marki zgodnie z przyjętą strategią, w zbliżającym się nowym sezonie talk-show ponownie zostanie ulokowana Oranżada Hellena w puszce 250 ml. Hellena promuje tym samym swój flagowy produkt w nowych formatach impulsowych – lekkich, poręcznych, dających orzeźwienie „tu i teraz”. Oranżada Hellena jest napojem mającym bardzo bogatą tradycję, łączącym pokolenie pamiętające czasy PRL z entuzjazmem i energią dzisiejszej młodzieży. Dlatego też pozycjonowanie marki znakomicie koresponduje z ideą talk-show Kuby Wojewódzkiego.

Niezmienna pozostaje forma prezentacji produktu – puszki z napojem wnosi na tacy Wodzianka. Oranżada Hellena pojawi się we wszystkich odcinkach programu.

 

Start: 1 września

Emisja: TVN, wtorek, g. 22:30

 

Hellena to polska marka, która od ponad 20 lat oferuje konsumentom szeroką gamę napojów i oranżad w wielu smakach. Łącząc tradycję z nowoczesnością, kreując nowe trendy, przywołuje jednocześnie wspomnienia beztroskiego dzieciństwa, które wypełniał smak bąbelkowej, orzeźwiającej oranżady. W portfolio marki znajdują się m.in. napoje gazowane w różnych smakach, Oranżada Light, Oranżada YOO! z witaminami dla dzieci oraz owocowe napoje niegazowane w najbogatszej na rynku ofercie smakowej.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Berlińska Katarzyna

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »