Gospodarka » Żywność
Orbit® odświeża swój look!
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Prawdziwe piękno płynie z różnorodności. Marka Orbit® poprzez odświeżone opakowania zachęca do odzyskania swojego błysku. Nowy wygląd produktów to połączenie najnowszych trendów i preferencji konsumentów, a także utrzymanie budowanej przez lata tożsamości marki. Cała identyfikacja wizualna została uproszczona, dzięki czemu jest bardziej wyrazista, a produkty lepiej zauważalne na sklepowych półkach. Dodatkowo proste, wyraziste logo 2D lepiej sprawdza się też w przestrzeni cyfrowej. To ważne, ponieważ marka Orbit® aktywnie dociera do młodych ludzi za pomocą niestandardowych działań marketingowych, między innymi dzięki aktywnemu zaangażowaniu w świat e-sportu. Teraz chce być jeszcze bliżej swoich konsumentów również dzięki warstwie wizualnej produktów.
Logo i opakowania bezcukrowych gum do żucia i miętusów marki Orbit® przeszły prawdziwą metamorfozę. Nowy minimalistyczny wygląd łączy nowoczesny styl z naszym wieloletnim dziedzictwem. W ten sposób odpowiadamy na oczekiwania konsumentów i pokazujemy, że o zdrowie zębów można dbać przyjemnie i stylowo. Mamy nadzieję, że odświeżony design pozwoli naszym produktom dotrzeć do młodszych odbiorców, ale przypadnie do gustu również konsumentom, którzy są z nami od lat - mówi Piotr Kaznowski, Dyrektor Zarządzania Kategorią i Marketingu, Mars Wrigley Polska.
Zmiana identyfikacji wizualnej marki od czerwca jest wspierana wielokanałowymi działaniami reklamowymi. Cała aktywacja skupia się wokół wizerunkowej metamorfozy zachęcającej do podkreślenia swojej osobowości i wyrażania jej poprzez styl. Pod hasłem: „Odkryj nowy, świeży look” będzie ją można zobaczyć w Internecie oraz na nośnikach w kinach i na ulicach w blisko 50 polskich miastach. „Świeży look” Orbit® promują znani z ubiegłorocznej aktywacji marki uczestnicy 10 edycji „Top Model” – Dominika Wysocka i Arek Pydych.
Dodatkowo produkty Orbit w nowej odsłonie będzie też można zobaczyć w znanych już widzom kopiach telewizyjnych oraz online video.
Nadesłał:
ewakowalska
|
Komentarze (0)