Społeczeństwo » Społeczeństwo

OTTO Work Force Polska w gronie firm społecznie odpowiedzialnych

OTTO Work Force Polska w gronie firm społecznie odpowiedzialnych
Zobacz więcej zdjęć »
Agencja OTTO Work Force Polska została po raz kolejny doceniona za społeczną odpowiedzialność biznesu. Forum Odpowiedzialnego Biznesu, „Odpowiedzialny Biznes w Polsce 2016. Dobre Praktyki”, doceniło dwie inicjatywy prowadzone przez OTTO - „Nie płacę za pracę” oraz “Prawdziwy talent nie ma barier".

„Nie płacę za pracę" to kampania opracowana przez OTTO Work Force Polska wspólnie z Fundacją „Nasz Wybór". Główną ideą kampanii edukacyjnej jest zapobieganie nadużyciom w zatrudnianiu Ukraińców na polskim rynku pracy. Wielu z nich jest przekonanych, że aby pracować w Polsce, trzeba zapłacić pośrednikom za miejsce pracy, za wizy, oświadczenia oraz dokumenty. Nie są świadomi, że załatwienie formalności jest bezpłatne, a jedyna realna opłata to koszt wizy. Celem projektu jest uświadomienie Ukraińców, że mogą podjąć legalną pracę w Polsce bez opłat. Na stronie internetowej projektu znajduje się szereg informacji na ten temat. Przygotowana została także broszura w wersji drukowanej, która rozpowszechniana jest przez biura OTTO w Polsce i na Ukrainie oraz przez Fundację „Nasz Wybór".


Natomiast program "Prawdziwy talent nie ma barier", dotyczy zatrudniania osób niepełnosprawnych w strukturach firmy. Projekt został stworzony, aby aktywizować zawodowo osoby z niepełnosprawnościami. OTTO Work Force Polska zatrudnia takich pracowników od 2012 r. Objęli oni stanowiska w działach: rekrutacji, kadrowo-płacowym, IT i marketingu. Pracują na zasadzie telepracy (home office), przy czym firma zapewnia wyposażenie stanowisk pracy w komputer, telefon i dostęp do Internetu.

Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki" stanowi największy w Polsce przegląd działań biznesu społecznie odpowiedzialnego w danym roku. Obecnie ukazała się jubileuszowa 15. edycja raportu.

Wszystkie zgłoszone przez firmy praktyki, które znalazły się w raporcie „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki" zostały pogrupowane według 7 obszarów normy ISO 26000: ład organizacyjny, prawa człowieka, praktyki z zakresu pracy, środowisko, uczciwe praktyki operacyjne, zagadnienia konsumenckie, zaangażowanie społeczne i rozwój społeczności lokalnej.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

OTTO Work Force Polska
http://www.ottoworkforce.pl

Komentarze (1)

  • avatar
    ~nino 2017-05-23 15:19:24

    No należało im się. OTTO dobra firma


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Zamów opracowanie informacji prasowej


Kalendarium

Dziś:
Marek Wzorek | Empik Bonarka
dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »