Kobieta, zdrowie, uroda » Uroda

Otwarcie butiku Kiehl's w Bonarce

Otwarcie butiku Kiehl's w Bonarce
Zobacz więcej zdjęć »
22 maja w Bonarce został otwarty butik amerykańskiej marki Kiehl’s. Lokal o powierzchni 44 m2 został zaprojektowany zgodnie z najnowszym konceptem marki, który łączy oryginalny design z dużą funkcjonalnością. Na klientów sklepu w dniu otwarcia czekały atrakcyjne gifty.

Kiehl's to amerykańska marka, która powstała prawie 170 lat temu w East Village - kultowej dzielnicy Nowego Jorku. Specjalizuje się w wysokiej jakości produktach do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów. W jej asortymencie znajdują się produkty dla kobiet oraz linie przeznaczone dla mężczyzn i dzieci. Kiehl's wykorzystuje formuły tworzone z najlepszych naturalnych składników.

Butik Kiehl's w Bonarce został zaprojektowany zgodnie z najnowszym konceptem marki. Na 44 m2 powierzchni znajdują się charakterystyczne dla tego brandu elementy designu - czerwone cegły, szuflady i półki stylizowane na apteczne meble oraz liczne dekoracje w stylu retro. W projekcie butiku zastosowano szereg funkcjonalnych rozwiązań, które spowodują, że zakupy będą szybkie, komfortowe i bezpieczne.

Kiehl's kieruje się zasadą „try before buy". Dlatego w butiku w Bonarce będą dostępne liczne próbki bestsellerów marki. W doborze odpowiednich kosmetyków pomogą także eksperci, z którymi można umówić się na konsultacje online.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Z okazji otwarcia butiku klienci przy każdym zakupie otrzymali w prezencie krem do rąk Ultimate Strength Hand Salve, który zawiera oryginalną kompozycję olejków roślinnych oraz naturalny wosk z oliwy z oliwek.

Polskie i zagraniczne marki pomimo pandemii stawiają na rozwój i inwestują w Bonarce. Zauważalny jest również przyrost frekwencji, która od przywrócenia funkcjonowania centrum rośnie z dynamiką 8%, pomimo wciąż zamkniętego największego kina w Krakowie Cinema City Bonarka oraz znajdującej się obok strefy biznes. Klienci zaczynają również chętniej przychodzić na zakupy w weekendy o czym świadczy 17% wzrost frekwencji w piątki i soboty.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Lyrmed

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »