Moda » Odzież

Otwarcie flagowego salonu Wólczanki w Bonarce (4 maja)

Otwarcie flagowego salonu Wólczanki w Bonarce (4 maja)
Zobacz więcej zdjęć »
Pierwszy wielkoformatowy salon Wólczanki (119 m kw.) w Polsce zostanie otwarty już 4 maja w krakowskiej Bonarce. Lokal został zaprojektowany zgodnie z najnowszym konceptem marki. W jego ofercie znajduje się szeroki wybór eleganckiej i casualowej odzieży.

Wólczanka pomimo pandemii stawia na inwestycje i rozwój w krakowskiej Bonarce. Marka przeniosła się do przestronniejszego lokalu o całkowitej powierzchni 119 m kw. Nowy wielkoformatowy salon został zaprojektowany zgodnie z najnowszym konceptem marki. Jego design to przykład wysmakowanej, ale jednocześnie wysoce funkcjonalnej i praktycznej architektury użytkowej. Salon jest zlokalizowany na poziomie 0, tuż obok innych znanych marek odzieżowych.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

- Otwarcie pierwszego wielkoformatowego salonu Wólczanki zbiega się w czasie z inauguracją nowej, poszerzonej oferty marki. W sezon Wiosna-Lato 2021 Wólczanka wkracza z propozycjami dla kobiet i mężczyzn, wśród których oprócz dobrze znanych i chętnie wybieranych koszul znajdują się także m.in. spodnie, swetry, kurtki, t-shirty, sukienki i akcesoria - mówi Agnieszka Zamysłowska, dyrektor marki Wólczanka.

- Bonarka posiada jedną z najbogatszych w regionie ofert fashion. W naszym portfolio znajdują się m.in. największa w Krakowie Zara, przestronne
i dwupiętrowe sklepy Peek & Cloppenburg i H&M, wszystkie salony grupy LPP (Cropp, House, Mohito, Reserved, Sinsay)
- mówi Przemysław Wasiluk, Retail Asset Manager, NEPI Rockcastle. - Warto dodać, że Bonarka jest od wielu lat związana z Wólczanką. Do tej pory na terenie centrum znajdował się sklep tej marki o powierzchni 40 m2. Zmiana jest zatem istotna nie tylko pod względem powiększonej powierzchni najmu (aż o 79m2), ale również pod względem nowego designu i poszerzonej oferty marki. Jesteśmy przekonani,
że zmiana ta zostanie doceniona przez dotychczasowych klientów i przyciągnie nowych.

W Bonarce są zlokalizowane trzy salony Grupy VRG - Wólczanka, Bytom i Vistula (łącznie 449 m kw. powierzchni). W ich ofercie znajdą się garnitury, marynarki i koszulki, ale także odzież casualowa (t-shirty, jeansy, sportowe kurtki, sukienki, bluzy).

BONARKA I NEPI ROCKCASTLE PLC

Bonarka to wielofunkcyjne centrum miejskie, powstałe na obszarze 19 ha poprzemysłowych terenów dawnych zakładów chemicznych w krakowskiej dzielnicy Podgórze. Na ponad 92 tys. m2 powierzchni użytkowej znajduje się 230 punktów handlowo-usługowych i restauracji, w tym Auchan, Media Expert, TK Maxx oraz kino Cinema City - jeden z największych multipleksów kinowych w Polsce. Do dyspozycji klientów jest bezpłatny parking, mogący pomieścić 3200 samochodów. Ponadto na terenie Bonarki znajduje się jeden z pierwszych na świecie ośrodków edukacyjno-wychowawczych w centrum handlowym: „Siemacha Spot". Zarządcą obiektu jest firma APSYS.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

bezstronny22

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »