Społeczeństwo » Społeczeństwo
OTWARCIE NOWEGO SKLEPU LIDL W WARSZAWIE
Z okazji otwarcia zapraszamy do udziału w specjalnie przygotowanych atrakcjach oraz na zakupy w promocyjnych cenach.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
W nowym sklepie klienci będą mogli znaleźć produkty marek własnych Lidl m.in.: w ramach „Chrupiące z Pieca” – chleby niezawierające konserwantów oraz pyszne bułki, wędliny „Pikok”, mięso „Świeża porcja” lub „Rzeźnik” czy świeże owoce i warzywa dostępne w ramach „Ryneczku Lidla”, w tym produkty z linii BIO.
Firma Lidl od lat nieustannie współpracuje z polskimi producentami, proponując konsumentom produkty pochodzące zarówno od branżowych liderów jak i mniejszych, lokalnych dostawców. W asortymencie sklepu znajduje się już ponad 50 produktów marek własnych oznaczonych godłem „Teraz Polska”.
W okresie od czwartku 8 czerwca do niedzieli 18 czerwca wiele artykułów objętych zostanie specjalnymi promocjami cenowymi.
W sklepie Lidl w Warszawie znaleźć będzie można również ofertę tygodni tematycznych z produktami charakterystycznymi dla różnych kuchni świata oraz bogatą ofertę artykułów przemysłowych, które w Lidlu pojawiają się średnio trzy razy w tygodniu. W nowej placówce, klienci będą mogli nabyć m.in. szeroki asortyment tekstyliów oraz artykułów gospodarstwa domowego w bardzo atrakcyjnych cenach!
Z okazji otwarcia nowego sklepu zorganizowane zostaną m.in gry i zabawy dla najmłodszych.
Dodatkowo na osoby, które odwiedzą sklep Lidl w dzień otwarcia, będzie czekał grillowy poczęstunek oraz aromatyczna kawa. Odbędą się także pokazy kulinarne.
Nowy sklep sieci Lidl w Warszawie ma powierzchnię sali sprzedaży ok. 1400 m2. Do obsługi sklepu zatrudnionych zostało około 30 osób. Placówka będzie czynna od poniedziałku do soboty w godzinach od 7:00 do 22:00, a w niedzielę od 8:00 do 20:00. Ponadto dla wygody naszych zmotoryzowanych klientów przygotowaliśmy ok. 100 miejsc parkingowych.
Sklep Lidl składa się z dwóch części – nowej, dobudowanej od frontu (od strony ulicy Radzymińskiej) oraz z odrestaurowanego i zaadoptowanego budynku dawnej hali huty szkła. Obie części połączone są szklanym łącznikiem.
„Naszym klientom zapewniamy szeroki asortyment produktów wysokiej jakości w atrakcyjnych, niskich cenach. W myśl hasła „Co tydzień coś nowego” kupujący zawsze mogą znaleźć w sklepach Lidl różnorodne artykuły i promocje. Zapraszamy wszystkich klientów do korzystania z naszej oferty w nowo otwartej placówce w Warszawie” – podsumowuje Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska.
W trosce o lepsze jutro – ekologiczne rozwiązania w sklepie Lidl
W placówce wykorzystano ekologiczne rozwiązania m.in.:
· rekuperacja
· gruntowe pompy ciepła
· oświetlenie LED
Powyższe rozwiązania mają za zadanie zwiększenie efektywności energetycznej obiektu, uczynienie placówki obiektem energooszczędnym, co w konsekwencji przyczynia się do ochrony środowiska naturalnego.
Informacje o firmie:
Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Historia sieci Lidl sięga lat 30 XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70 XX wieku. Obecnie w wielu krajach Europy istnieje ponad 10 000 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 600.
Dalsze informacje znajdą Państwo na naszych stronach:
www.lidl.pl
https://www.facebook.com/lidlpolska
https://www.instagram.com/lidlpolska/
https://www.youtube.com/user/LidlPolska
Nadesłał:
Anna Grońska
|
Komentarze (0)