Firma » Biznes
OUTSHOCK. Nowa marka Decathlon.
Zobacz więcej zdjęć » |
„Sport dla wszystkich – wszystko dla sportu” to motto firmy Decathlon, konsekwentnie realizowane na różnych płaszczyznach działalności, mające na celu uczynić sport jeszcze bardziej dostępnym dla każdego. Produkty Marek Pasji odpowiadają na zróżnicowane potrzeby konsumentów, a Outshock stanowi dopełnienie oferty.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Boks to dyscyplina uprawiana przez ponad 100 milionów osób na świecie, którzy podczas treningów robią, co w ich mocy, by zadać cios partnerowi, starając się samemu go uniknąć. W tej dyscyplinie urazów doznaje najczęściej ten, kto zadaje ciosy. Potrzebne mu jest więc wyposażenie pozwalające poczuć się bezpiecznie, a co za tym idzie pewnie.
Ochrona to cecha charakterystyczna marki Outshock. Produkty zostały zaprojektowane we współpracy z zawodowcami, aby dzięki odpowiedniemu wyposażeniu zapewnić pasjonatom boksu komfort oraz poczucie bezpieczeństwa. Jako pierwsze do sprzedaży trafiły rękawice bokserskie i worki treningowe - produkty flagowe w tej dyscyplinie. Akcesoria marki Outshock dostępne są we wszystkich sklepach Decathlon oraz na www.decathlon.pl.
Celem Outshock jest uczynić boks dostępnym dla każdego eliminując strach przed urazem i dzięki temu pozwalając poruszać się w obszarze szczytnych wartości przyświecających temu sportowi: zaufania, zaangażowania, odwagi i szacunku dla przeciwnika. Tymi 4 wartościami kieruje się na co dzień zespół marki, tworząc techniczne i wysokiej jakości produkty. – podkreśla Olivier Clayssen, szef marki Outshock.
Od 1 do 4 września na Facebooku Decathlon Polska facebook.com/DecathlonPolska potrwa konkurs, w którym do wygrania będzie 30 kodów wymiennych na podwójne bilety na film Kamienne Pięści, opowiadającego historię życia Roberto Durana - wielokrotnego bokserskiego mistrza świata. Aby wziąć udział w konkursie należy w komentarzu pod postem konkursowym odpowiedzeć na pytanie, które brzmi: „Jak sport pomógł Ci przezwyciężyć swoje słabości?” nie później niż do dnia 4 września 2016 do godz. 23.59.
Nadesłał:
KGRELA
|
Komentarze (0)