Firma » Biznes
Owoce dla pracowników i nie tylko, czyli noworoczne postanowienia firm
Dobre samopoczucie w pracy to podstawa
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Nie od dziś wiadomo, że to w jaki sposób czujemy się w pracy wpływa na jej jakość. Coraz więcej pracodawców ma tego świadomość i podejmuje działania zmierzające do zapewnienia pracownikom dobrego samopoczucia. Kiedy jest najlepszy moment na rozpoczęcie zdrowych zmian w firmie?
Każdy - ale jeśli podejdziesz do tematu nieco bardziej symbolicznie to doskonałą okazją jest zbliżający się właśnie wielkimi krokami początek nowego roku. Dlaczego owoce dla pracowników warto wpisać na listę firmowych postanowień na 2017? Oto kilka argumentów.
Większa motywacja do pracy
Korzyści z jedzenia owoców i warzyw jest wiele. Wiadomo też, że wpływają one na pracę naszego mózgu, wzmacniają oporność i chronią od chorób, co w miejscu pracy może przełożyć się na realne korzyści dla pracodawcy. Mówimy tu o większym zaangażowaniu w wykonywaną pracę, kreatywności, mniejszej absencji chorobowej.
Owoce dla pracowników jako benefit pracowniczy
Dziś, coraz częściej to pracownik wybiera pracodawcę, a czynnikiem decydującym o zmianie firmy przestaje być samo wynagrodzenie. W tym miejscu do głosu dochodzą dodatkowe świadczenia, które organizacja może zaproponować kandydatom na dane stanowisko. Te aktywności odgrywają dziś ogromną rolę zarówno w małych, jak i dużych firmach, a owoce w pracy są tego idealnym, sprawdzonym przykładem.
Korzyści poza pracą
Dostarczanie sobie zdrowych przekąsek w ciągu dnia, może również przyczynić się do zmiany nawyków w życiu prywatnym. Częstsze sięganie po owoce i warzywa w trakcie pracy, zachęca do zastępowania nimi mniej zdrowych przekąsek również po powrocie do domu, a to niesie ze sobą korzyści dla całej rodziny pracownika.
Nowy rok to doskonała okazja do składania postanowień nie tylko indywidualnych, ale też firmowych. Owoce dla pracowników, dostarczane do twojego biura, to doskonały pomysł na wzrost zaangażowania, motywacji, a przede wszystkim – promocję zdrowych nawyków żywieniowych, która procentuje również prywatnie.
źródło: Take a Fruit
www.takeafruit.pl
Nadesłał:
KnowledgeHub Fund
|
Komentarze (0)