Technologie » Komputery
P&G po raz drugi partnerem programu Poland Prize powered by Huge Thing
Zobacz więcej zdjęć » |
P&G po raz drugi został partnerem programu Poland Prize powered by Huge Thing, jednym z tematów którego są innowacje w obszarze zrównoważonego rozwoju.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Poland Prize powered by Huge Thing to już siódma edycja programu akceleracyjnego organizowanego przez Huge Thing - platformę współpracy młodych firm z dojrzałym biznesem. Głównym celem oraz założeniem działań akceleratora jest stworzenie możliwości polskim oraz zagranicznym startupom współpracy z międzynarodowymi korporacjami, dzięki której wspólnie mogą wypracować nowe rozwiązania w wielu obszarach.
„Social responsbility in marketing" to hasło grudniowego MeetUP'u, czyli spotkania uczestników i sumpatyków obecnej edycji Programu Poland Prize powered by Huge Thing. Działania w obszarze zrównoważonego rozwoju stały się nieodłącznym elementem strategii biznesowej wielu globalnych koncernów. Zaproszeni goście mieli możliwość prezentacji działań swoich firm w tym obszarze. Dzielili się też swoimi doświadczeniami z potencjalnymi partnerami. „Zaangażowanie w zrównoważony rozwój wpisane jest w misję Procter & Gamble i wynika z rozumienia potrzeb konsumentów oraz dążenia do poprawy jakości ich życia. Jako firma o globalnym zasięgu mamy możliwość realnego wpływu na otaczające nas środowisko. Dlatego dbamy o to, by nie tylko nasze własne działania ograniczały nasz ślad środowiskowy, ale także o to, by nasze produkty pomagały w dokonywania zrównoważonych wyborów konsumentom. Na przykład, korzystając z kapsułek do prania Ariel, możemy prać nasze ubrania w niskich temperaturach i w krótszych cyklach prania, dzięki czemu w znaczący sposób zredukujemy ilość używanej energii. - komentuje Małgorzata Mejer, menedżer ds. komunikacji korporacyjnej P&G w Europie Centralnej.
P&G jako partner programu Poland Prize powered by Huge Thing szuka rozwiązań niemalże z każdego obszaru swoich działań. Tym samym poszukuje narzędzi, które usprawnią procesy marketingowe, produkcyjne, operacyjne czy technologiczne. W ramach współpracy z akceleratorami P&G ma możliwość dzielenia się wiedzą oraz doświadczeniem, które może stać się inspiracją dla młodych przedsiębiorstw, a także wspólnie tworzyć innowacje, mające realny wpływ na ulepszenie życia konsumentów.
- Huge Thing powstał jako jeden z pierwszych programów akceleracyjnych w Polsce. Stwarzamy możliwość nawiązania współpracy z globalnymi firmami, takimi jak Procter & Gamble, które dysponują doświadczeniem, mają ogromną wiedzę na temat konsumentów, ale także
biznesowy know-how. Naszym głównym celem jest wsparcie rozwoju młodych przedsiębiorstw i łączenie ich z realnymi wyzwaniami dojrzałego biznesu. - komentuje Marta Janczewska-Bażak, Poland Prize powered by Huge Thing
Nadesłał:
wiska
|
Komentarze (0)