Dom » Nieruchomość
Panattoni Europe z Top Woman in Real Estate!
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Kobieca broń Panattoni Europe! Lider branży powierzchni przemysłowych zatrudnia w Polsce 250 osób z czego połowę stanowią kobiety – ekspertki w swoich dziedzinach i charyzmatyczne osobowości. Dwie z nich to tytułowe Top Woman in Real Estate 2019 r. – Marzena Tkaczuk w kategorii Commercial Sales i Anita Pietrykowska w kategorii Marketing and PR. Konkurs Top Woman in Real Estate jest coroczną inicjatywą, której celem jest inspirowanie i wzajemne wspieranie kobiet w branży nieruchomości. Kategorii konkursowych jest 15, a do listy finalistek przechodzi aż 75 pań, które nie tyko ze sobą konkurują, ale i się wspierają. Nagradzane są kobiety, które osiągnęły szczególne wyniki biznesowe i tym samym umocniły swoją firmę na rynku, wyróżniły się swoją praktyką zarządczą czy osiągają ponadprzeciętne wyniki w sowich dziedzinach, a także są otwarte na nowe rozwiązania i odważne w ich implementacji. Statuetki wręczone zostały podczas Finałowej Gali konkursu, która odbyła się 24 maja 2019 r. w Marriott Warsaw Hotel
Robert Dobrzycki, Chief Executive Officer Europe, Panattoni Europe z dumą komentuje przyznanie nagród: „Zarówno Marzena, jak i Anita to prawdziwe Top Woman. Każda z nich jest niezwykle skuteczna w działaniu. Nastawienie na efekt i otwartość na podejmowanie nowych wyzwań harmonizuje z empatią i wsparciem współpracowników na co dzień” i dodaje: „Marzena, Anita! Macie ogromny wkład w rozwój Panattoni Europe i jestem Wam wdzięczny za tę wspaniałą przygodę!”.
Top Woman Commercial Sales - Marzena Tkaczuk, Head of BTS Business Development Panattoni Europe. Z branżą nieruchomości związana jest od 13 lat, a z Panattoni Europe od 5 lat. Jest odpowiedzialna za realizację inwestycji na indywidualne zamówienia klientów (build-to-suit). W trakcie współpracy z deweloperem, uczestniczyła w realizacji kontraktów o łącznej powierzchni inwestycji blisko 450 000 mkw., co stanowi 50% łącznej powierzchni zrealizowanej przez dział BTS w Panattoni Europe. Tylko w ostatnim roku brała udział w transakcjach o powierzchni ponad 85 000 m kw. m.in.: Ideal 27 400 m kw. w Świdnicy, K-Flex 18 400 m kw. w Uniejowie (trzeci z kolei wspólny projekt) oraz Intersnack 10 000 m kw. w Nysie. Te i wiele innych projektów zrealizowanych z udziałem Marzeny należą do wiodących projektów na rynku, nagrodzonych w licznych konkursach branżowych w ostatnich latach, m.in. Manufacturing Awards, Eurobuild Awards, CEE Investments Awards.
Top Woman Marketing and PR - Anita Pietrykowska, Marketing & Communications Director Europe, Panattoni Europe. Z branżą obiektów przemysłowych związana jest od 14 lat, a od 10 pracuje w Panattoni Europe. Jest odpowiedzialna za szeroko rozumiane działania marketingowe i PRowe firmy w czterech krajach w: Czechach, Niemczech, Polsce i teraz w Wielkiej Brytanii, gdzie przygotowała roczny okres przejściowego rebrandingu dla First Panattoni. Jest twórczynią wielu innowacyjnych kampanii marketingowych, a także autorskiego eventu dewelopera Panattoni Gala & Party - dorocznej uroczystości, czy każdorazowej obecności Panattoni na MIPIM i EXPO REAL. Anita Pietrykowska stworzyła także marki dla City Logistics Parks i Central European Logistics Hub przeprowadzając kampanie reklamowe w prasie i Internecie, a kampania PR promująca rynki wschodzące uzyskała blisko 3 tys. publikacji w RTV, prasie, on-line i portalach społecznościowych. Jest czterokrotną laureatką konkursu Construction Investment Journal Awards Poland w kategorii Best Marketing Campaign.
Panattoni Europe jest częścią Panattoni Development Company, jednego z największych deweloperów powierzchni przemysłowych na świecie, prowadzącego działalność w 26 oddziałach w Ameryce Północnej i Europie. Panattoni obecny jest w Europie Środkowej od 2005 roku. Deweloper wybudował dotychczas w Polsce, Czechach i Niemczech 7,5 miliona m kw. nowoczesnej powierzchni przemysłowej. W ramach Panattoni Europe działa struktura, dedykowana projektom dopasowanym do indywidualnych potrzeb najemców, typu build-to-suit. Wśród kluczowych klientów są takie firmy jak Amazon, Arvato services Polska, Coty Cosmetics, DSV, H&M, Intermarché, Leroy Merlin, ND Logistics, Still, Schenker, Selgros czy Tesco. Oprócz Polski Panattoni Europe ma swoje przedstawicielstwa w Wielkiej Brytanii, Czechach, Luksemburgu i w Niemczech.
Nadesłał:
konkretpr
|
Komentarze (0)