Gospodarka » Przemysł
Panattoni Europe zakończył budowę 32 tys. m kw. dla Decathlon
Zobacz więcej zdjęć » |
Sport dla wszystkich – wszystko dla sportu. Pod tym hasłem Panattoni Europe i Decathlon oficjalnie otworzyli magazyn centralny tego międzynarodowego producenta i dystrybutora odzieży oraz sprzętu sportowego. Zrealizowany przez deweloper obiekt liczy 32 000 m kw. powierzchni, z czego aż 30 000 m kw. przypada na magazyn, który podzielony jest na 3 strefy. Powierzchnia socjalno-biurowa zajmuje 1000 m kw. i tyle samo przeznaczone zostanie na warsztat – będzie on wsparciem dla usługi serwisowej sklepów Decathlon. Dodatkowo, na terenie inwestycji powstało boisko sportowego o wymiarach 27 m x 12 m. Jest to drugi magazyn Decathlonu w Polsce, a już od kwietnia obsługiwana z niego będą Polska, Skandynawia, Litwa, Łotwa i Estonia, a w przyszłości Słowacja i Czechy – zarówno sklepy stacjonarne, jak i internetowe.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Jak komentuje Robert Dobrzycki, Chief Executive Officer Europe, Panattoni Europe: „Inwestycja ta jest kolejnym dowodem na bardzo dobre notowania branży magazynowej w Polsce, która rozwija się między innymi dzięki dobrej koniunkturze gospodarczej i silnemu wzrostowi sprzedaży internetowej, który generuje potrzebę realizacji takich inwestycji jak dla firmy Decathlon – centralnego magazynu dystrybucyjnego, którego zadaniem będzie obsługa wielu rynków. Dla Panattoni Europe jest to również ogromny powód do dumy - kolejny raz mogliśmy wesprzeć tak dużego gracza i lidera w branży swoim profesjonalizmem, znajomością potrzeb e-commerce i doświadczeniem”.
Firma Decathlon działa w Polsce od 2001 roku – wtedy otworzono pierwszą placówkę w CH Warszawa Targówek. Dzisiaj sieć posiada 46 sklepów stacjonarnych w kraju, a także prowadzi sprzedaż w Internecie, systematycznie urzeczywistniając motto „Sport dla wszystkich – wszystko dla sportu”. Ten stały rozwój firmy spowodował potrzebę realizacji inwestycji w Łodzi.
Centrum logistyczne firmy Decathlon ma charakter rotacyjny - magazynowanie odbywa się w 3 strefach, po 10 tys. m kw. każda, a zastosowane zostało w nich m.in. niskie i wysokie składowanie. Dział e-commerce wyposażony został w specjalne rampy dedykowane poszczególnym regionom. To tu realizowane będą wszystkie zamówienia płynące ze sklepu internetowego – około tysiąca dziennie. W całym obiekcie zastosowano oświetlenie ledowe, a także dodatkowe świetliki i okna w elewacji, dzięki czemu zwiększono dostęp do naturalnego światła.
Magazyn centralny Decathlon powstał w doskonałej lokalizacji – niedaleko istniejącego Panattoni Park Łódź East we wschodniej części Łodzi, w dzielnicy Widzew-Olechów przy al. Ofiar Terroryzmu 11 Września 14, niedaleko centrum miasta (w odległości zaledwie 11 km). Punkt ten ma bardzo dobre połączenie z miastem, co zapewni pracownikom dogodny dojazd do centrum. Ponadto, w sąsiedztwie znajduje się węzeł Andrespol autostrady A1 (Gdańsk-Cieszyn), a dodatkowo w niewielkiej odległości od magazynu zlokalizowana jest autostrada A2 relacji Warszawa-Poznań-Berlin.
Nadesłał:
konkretpr
|
Komentarze (0)