Społeczeństwo » Społeczeństwo

Park Handlowy Matarnia wspiera gdańskie szkoły

Park Handlowy Matarnia postanowił dołożyć swoją cegiełkę i tym samym przyczynić się do zwiększenia bezpieczeństwa w gdańskich szkołach. We współpracy z Miastem Gdańsk, centrum przekazało maseczki i środki dezynfekujące do 9 placówek.

Pandemia COVID-19 wpłynęła na życie wielu z nas. Zdajemy sobie sprawę jak cenne jest zdrowie i bezpieczeństwo, a teraz zostało one wystawione na próbę. Codziennie wzrasta liczba chorych, dlatego tak ważne jest wzajemne wsparcie i pomoc. Park Handlowy Matarnia postanowił dołożyć swoją cegiełkę i tym samym przyczynić się do zwiększenia bezpieczeństwa w gdańskich szkołach. We współpracy z Miastem Gdańsk, centrum przekazało maseczki i środki dezynfekujące do 9 placówek. Oficjalne przekazanie miało miejsce 6 października w Szkole Podstawowej nr 60 w Gdańsku.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

Akcja przekazania pakietów ochronnych dla gdańskich szkół jest kontynuacją inicjatywy Parku Handlowego Matarnia, wspierającej lokalną społeczność w czasie pandemii. Łącznie do 9 placówek trafiło 2500 pakietów ochronnych, w których znalazły się maseczki oraz płyny do dezynfekcji dłoni. Beneficjentami paczek zostali:

 

·       Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1,

·       Szkoła Podstawowa nr 77,

·       Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 1,

·       Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 3,

·       Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 4,

·       Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 5,

·       Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 6,

·       Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 7 oraz

·       Szkoła Podstawowa nr 60.

 

Aby być jeszcze bliżej lokalnej społeczności, której czujemy się częścią, już w maju zainicjowaliśmy projekty mające na celu przeciwdziałanie skutkom pandemii. Kolejny krok postanowiliśmy wykonać w stronę nauczycieli. Pakiety ochronne to nasze podziękowanie dla pracowników oświaty, którzy mierzą się z przeciwnościami i nową, trudną rzeczywistością.powiedział Andrzej Hnatiuk, Shopping Centres Manager w INGKA Centres Polska Sp. z o.o. odpowiedzialny za zarządzanie Parkiem Handlowym Matarnia. Co więcej, już teraz planujemy pomoc kolejnym placówkom.  dodaje.  

 

To nie pierwszy raz, kiedy Park Handlowy Matarnia inicjuje i angażuje się w akcje charytatywne. Wcześniej w ramach akcji Wzywamy Posiłki przekazał artykuły higieniczne, napoje i żywność 5 placówkom medycznym w Trójmieście. Dodatkowo zaangażował się w wspólną inicjatywę grupy Ingka Centres podczas majowego charytatywnego koncertu online i zbiórki środków pieniężnych na rzecz Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę, która prowadzi Telefon Zaufania dla Dzieci i Młodzieży 116 111. Wydarzenie śledziło 160 000 widzów.

 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Karolina Matysek

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »