Motoryzacja » Samochody
Pasja głównym bohaterem kampanii Continental
Zobacz więcej zdjęć » |
Continental od 6 lat wspiera młodych piłkarzy z placówek opiekuńczo-wychowawczych z całej Polski oraz jest głównym sponsorem Mistrzostw Polski Dzieci z Domów Dziecka w Piłce Nożnej, a od 4 lat także Mistrzostw Świata. Konsekwencją działań podejmowanych w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu jest wiosenna kampania pod hasłem ,,Pasja napędzana niemiecką technologią”. W ramach akcji Continental nagrodzi wszystkich 400 uczestników Mistrzostw Polski Dzieci z Domów Dziecka za ich ciężką pracę, zaangażowanie i futbolowe pasje. Firma zabierze młodych piłkarzy na mecze, które zostaną rozegrane w ramach Mistrzostw Europy UEFA Under-21, w dniach 16-30 czerwca 2017 roku. W tym prestiżowym Turnieju wezmą udział piłkarze urodzeni po 1 stycznia 1994 roku. Oznacza to, że w składzie reprezentacji Polski mogą znaleźć się Arkadiusz Milik, Karol Linetty, Piotr Zieliński czy Bartosz Kapustka, którzy mają już status graczy pierwszej reprezentacji.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
,,Wierzymy, że dzięki takim akcjom i zaangażowaniu klientów Continental dzieciaki uwierzą we własne siły oraz zrozumieją, że sportowa pasja i ciężka praca mogą zmienić ich życie. Cieszymy się, że nasza pasja do motoryzacji wspiera ich piłkarską pasję!” – powiedziała Ewa Ostapczuk–Wasilewska, Media & Communication Manager w Continental Opony Polska.
Kampania „Pasja napędzana niemiecką technologią” będzie widoczna na największych portalach internetowych oraz na łamach kluczowych tytułów motoryzacyjnych i ogólnotematycznych.
Akcja jest realizowana we współpracy z domem mediowym Initiative oraz agencją Craft odpowiedzialną za przygotowanie kreacji. Działania public relations realizuje ConTrust Communication.
Szczegółowe informacje o akcji dostępne na stronie www.continental.pl
Komentarze (0)