Społeczeństwo » Społeczeństwo
Paulina Przybysz, Marcin Kin i Kamil Cichocki w nowej kampanii x-kom
Wspólnie z wokalistką Pauliną Przybysz, fotografem Marcinem Kinem i autorem vloga „Kamil in Travel” Kamilem Cichockim, x-kom postanowił pokazać, że technologia wspiera realizację zawodowych wyzwań. Niezależnie od tego, czy chodzi o fotografię, podróże, biznes czy muzykę. Pokazując dzień z życia Pauliny, Marcina i Kamila, marka sięgnęła po nietypowy w kampaniach reklamowych format dokumentu. Tak powstała seria filmów “x-kom prezentuje”.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Spoty są naturalne i dalekie od typowych produkcji reklamowych. Prezentując znane osoby w codziennych ujęciach, x-kom inspiruje do życia na swój sposób, realizowania marzeń i szukania własnej życiowej drogi. Ogromny wpływ na zawodową niezależność i twórczą wolność każdej z tych osób ma technologia. Talent czy pomysł to jeszcze nie wszystko. Technologia, dzięki odpowiednim rozwiązaniom dopasowuje się do potrzeb i oczekiwań użytkownika, nawet w ekstremalnych warunkach. Przykładem takiego sprzętu są laptopy Lenovo.
Kreację oraz koncepcję kampanii przygotowali Olga Robak oraz Kamil Gajdek z x-kom. Za produkcję spotu odpowiada Adam Bednarski.
Spot 1: https://www.youtube.com/watch?v=ON3P0fCdt7s
Spot 2: https://www.youtube.com/watch?v=wecBdllDM-Y
Spor 3: https://www.youtube.com/watch?v=0D1hDUU-rGU
Komentarze (0)