Gospodarka » Chemia

PERLUX: nowa jakość prania

Wiodący polski producent środków czystości, Lakma Strefa, znana od lat konsumentom dzięki pro-duktom SIDOLUX, ogłasza relaunch swojej drugiej, kluczowej marki PERLUX, dedykowanej kategorii prania. Jednocześnie stawia na jej dynamiczny rozwój. Zmianę będzie można zaobserwować nie tylko w nowym, odświ

Nowa grafika PERLUX jest dynamiczna ‒ wyróżnia się odświeżonym nowoczesnym logotypem, miętowym kolorem podkreślającym świeżość i czystość marki, oraz charakterystycznym symbolem „X” o  żywej palecie kolorów. Nowy, monolityczny system brandingowy symbolu „X” łączy wszystkie linie produktowe.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Wszystkim zmianom towarzyszyć będzie nowe, akcentujące skuteczność produktów hasło „Czystość do potęgi X”.

Świeżość, nowoczesność i „skuteczne pranie na 100%” – te trzy cechy w pełni określają nowe oblicze marki PERLUX. Dzięki nowej identyfikacji i kompleksowej ofercie produktowej PERLUX wychodzi naprzeciw oczekiwaniom obecnych i przyszłych konsumentów.

- PERLUX ma ambicję stać się brandem o szerokim asortymencie ze specjalizacją w praniu. W swojej ofercie ma środki piorące jak i dodatki takie jak płyny do płukania czy odplamiacze.  Z licznych przeprowadzonych badań wiemy, że pranie należy do jednych z najprzyjemniejszych prac domowych i wiąże się również z potrzebą troski oraz zaopiekowania się najbliższymi. Wierzymy, że PERLUX może to zapewnić oferując wysokiej jakości produkty – opowiada Marta Całus, Dyrektor Marketingu Lakma Strefa.

Za nową odsłonę marki PERLUX odpowiada agencja brandingowa SiebertHead.

- Kategorie, w których rozwija się marka PERLUX są wysokokonkurencyjne, a post pandemiczne wojny cenowe wśród marek premium trwają właściwie cały rok. W tak agresywnym środowisku rebranding marki PERLUX skupia się na efektywności komunikacji w sklepie, niezależnie od jego formatu. Nowa ikona marki w kształcie wielokolorowego symbolu X, rozpięta na całym froncie każdego opakowania, nie tylko wygrywa jej rozpoznawalnością z grafiką większości konkurentów, ale przede wszystkim - symbolizuje skuteczność produktów PERLUX, dynamikę rozwoju marki i wszechstronność jej rosnącego portfolio. W designie opakowań postawiliśmy na skojarzenia z pozytywnymi doświadczeniami konsumenta. Dynamika opakowań mówi użytkownikom, że codzienna czynność jaką jest pranie odzieży, staje się łatwa i skuteczna z PERLUX co absolutnie zgodnie jest ze światowymi trendami konsumenckimi, w których niwelujemy wysiłek i oszczędzamy czas na sprawy dobre i miłe – wyjaśnia Sławek Kluziak, dyrektor w SiebertHead.

 

Śnieżna biel z nowymi kapsułkami PERLUX

Białe ubrania to element „must have” w dzisiejszej garderobie: t-shirt, polówka, koszula, białe skarpetki do sneakersów często towarzyszą nam zarówno na co dzień, jak i od święta, szczególnie przy wiosenno-letnich stylizacjach. Mimo że białe kreacje są piękne i przyciągają wzrok, mogą być również wyjątkowo uporczywe – łatwo się brudzą, trudno piorą, a w dodatku są podatne na żółknięcie lub szarzenie. Z myślą o wszystkich, którzy kochają  biel swoich ubrań marka PERLUX stworzyła nowe kapsułki do prania.

Unikalna hybrydowa formuła PERLUX jest połączeniem skoncentrowanego proszku i żelu do prania. Podwójna formuła gwarantuje wysoką skuteczność usuwania plam i zabrudzeń, a w przypadku białych tkanin dodatkowo zapobiega szarzeniu ubrań nawet po wielokrotnym wypraniu zachowując efekt śnieżnobiałej bieli.

- Jakość kapsułek do prania białych ubrań PERLUX white+ została poddana badaniom w niezależnym niemieckim laboratorium, które potwierdziło najwyższą jakość – dodaje Marta Całus, Dyrektor Marketingu Lakma Strefa.

Nowe opakowania będą stopniowo pojawiać się w sklepach od połowy  2024 roku.

 

W ramach działań marketingowych w okresie od 5 do 31 sierpnia będzie można przetestować produkty PERLUX całkowicie za darmo. To doskonała szansa, aby przekonać się o wysokiej jakości produktów, a także doświadczyć ich skuteczności w codziennym użytkowaniu. Więcej informacji o promocji na

www.testujperlux.pl



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

astorIV

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »