Firma » Reklama
Personalizowana autopromocja Cityboard Media!
Zobacz więcej zdjęć » |
Aktualna kampania autopromocyjna Cityboard Media to nowatorski pomysł. Wiele razy widzieliśmy na plakatach zdjęcie pięknej kobiety lub przystojnego mężczyzny wraz z przekazem sugerującym, że to pracownicy, którzy sprzedadzą nam towar lub usługę. Potem jednak okazywało się, że zdjęcia są ze stocku, a podany numer telefonu to infolinia firmy.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
W tym przypadku jest zupełnie inaczej - na plakatach eksponowanych od połowy listopada w Radomiu oraz Gorzowie widnieje zdjęcie jednego z konsultantów Cityboard Media, wraz z jego prawdziwym nazwiskiem oraz numerem telefonu.
„Przecież klienci w efekcie i tak mnie, czyli konsultanta Cityboard Media, poznają z imienia i nazwiska, dostają mój bezpośredni numer telefonu, a cała procedura planowania kampanii reklamowej opiera się na bezpośredniej relacji. Dlaczego zatem nie miałbym wystąpić na plakacie jako ja? I właśnie sobą zachęcić klientów?" - tłumaczy Piotr Siciński, którego wizerunek znajduje się na billboardach.
Główną ideą przyświecającą takiemu projektowi kampanii autopromocyjnej było skupienie się na wiarygodności przekazu. „To oczywiste, że lepiej rozmawia się z żywym człowiekiem, i bardziej wierzymy osobom znanym z widzenia, imienia oraz nazwiska. O to nam właśnie chodziło - by zaproponować naszym klientom kontakt z prawdziwą, realną osobą, a nie modelką pracującą dla agencji fotograficznych, która być może jest piękną kobietą, ale na pewno nie ma takiego doświadczenia w planowaniu kampanii jakie ma Piotr" - mówi Mariusz Wańkiewicz, dyrektor marketingu i sprzedaży w Cityboard Media.
Nadesłał:
KamilaRudnik
|
Komentarze (0)