Zdrowie » Dziecko
Piccolo Watermelon – limitowana edycja nowego smaku na 18. urodziny marki
Zobacz więcej zdjęć » |
Pod koniec października do sprzedaży trafi limitowana edycja Piccolo Watermelon – o smaku arbuzowym, który został wybrany przez dzieci w konkursie na „Wymarzony smak Piccolo”. Tym samym, pełniąc dotychczas rolę eksperta od świętowania, marka Piccolo sama zaprasza do celebrowania swoich niezwykłych, bo osiemnastych urodzin.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
W tym roku Piccolo obchodzi swój wyjątkowy jubileusz! Już 18 lat marka nieustannie inspiruje dzieci w czasie zabawy, towarzyszącej najważniejszym chwilom w ich życiu. Napój po raz pierwszy na półki sklepowe trafił w październiku 1993 r., od razu zyskując wielką sympatię i uznanie wśród najmłodszych i ich rodziców. Od tego czasu jest absolutnym liderem segmentu musujących napojów bezalkoholowych w Polsce.
Z okazji niepowtarzalnych i jedynych w swoim rodzaju 18. urodzin, marka Piccolo przygotowała dla najmłodszych niezwykłą niespodziankę. W czerwcu br., na stronie internetowej www.piccolo.pl, przeprowadzony został ogólnopolski konkurs dla dzieci w wieku 6-13 lat, w którym wybrały one swój nowy wymarzony smak Piccolo! W taki oto sposób, marka Piccolo spełniła dziecięce pragnienia i już wkrótce, obok dobrze znanych owocowych smaków: truskawki, brzoskwini, wiśni oraz owoców tropikalnych, pojawi się nowy Piccolo Watermelon o smaku soczystego arbuza.
Piccolo Watermelon to najlepsze zaproszenie do wspólnego świętowania w rodzinnym gronie. Zawsze, gdy radosnej zabawie towarzyszy musujące Piccolo, jego kolorowe bąbelki pozwalają uwolnić dziecięcą wyobraźnię i wyruszyć razem z dzieckiem w magiczną podróż do krainy marzeń.
Piccolo to ekspert od świętowania najważniejszych i najpiękniejszych chwil dzieciństwa, spędzanych w rodzinnym gronie. Zawsze blisko dzieci i ich rodziców. Dlatego nieustannie inspirujemy najmłodszych do twórczego działania. Tworząc nowy arbuzowy smak Piccolo przygotowany z okazji 18. urodzin marki, mamy nie tylko wyjątkową możliwość spełnienia marzenia dzieci, ale również pragniemy docenić ich fantazję i kreatywność – mówi Katarzyna Brodowska, brand manager marki Piccolo.
Wprowadzeniu limitowanej edycji Piccolo Watermelon na rynek towarzyszy intensywne wsparcie w wybranych punktach sprzedaży w postaci dodatkowych ekspozycji oraz materiałów POS. Zaplanowane działania obejmą wszystkie kanały sprzedaży: handel nowoczesny, tradycyjny oraz sklepy SMYK, w których marka obecna jest od 3 lat. Piccolo będzie również świętować w ramach nowej kampanii TV, zaplanowanej na koniec roku.
Za wszystkie działania public relations dla marki odpowiedzialna jest agencja Kuźnia PR.
Limitowana edycja Piccolo Watermelon o smaku arbuzowym przygotowana z okazji 18. urodzin marki, dostępna będzie w sprzedaży pod koniec października 2011 r. w sklepach na terenie całej Polski.
Sugerowana cena detaliczna napoju to 8,50 PLN/ pojemność 750 ml.
Komentarze (0)