Technologie » Telekomunikacja

Pięć formatów TVN Grupa Discovery w aplikacji insbay

Insbay startuje z wiosenną ramówką kanałów lifestyle z portfolio TVN Grupa Discovery. W nowym sezonie w aplikacji znajdą się inspiracje i produkty z kanałów TVN Style oraz HGTV Home & Garden.

W marcu i kwietniu w insbay pojawi się aż 5 programów: „Pani Gadżet”, „Nowa Maja w ogrodzie”, „Polowanie na ogród”, „Wymarzone ogrody” oraz „Weekendowa metamorfoza”. Użytkownicy będą mogli przyjrzeć się bliżej ulubionym formatom i kupić produkty w kategorii dom i ogród oraz lifestyle.

Już w najbliższy czwartek, 11 marca w aplikacji pojawią się produkty rekomendowane przez „Panią Gadżet”. Prowadzącą program jest Anna Nowak-Ibisz. Obecnie widzowie TVN Style mogą oglądać 21. sezon hitowej serii. W aplikacji znajdą szczegóły ciekawych produktów i inspirujących rozwiązań. W najnowszych odcinkach prowadząca prezentuje również między innymi niezwykłe kobiece biznesy i polskie manufaktury z duszą.

 

Z kolei w niedzielę 14 marca, w insbay zadebiutują ulubione programy wielbicieli zielonych przestrzeni – czarodziejskie ogrody Mai Popielarskiej i kultowy format HGTV „Nowa Maja w ogrodzie” oraz „Polowanie na ogród”. Dominik Strzelec uwielbia wyzwania i wraz ze swoją niezastąpioną drużyną ponownie udowodni, że w zaledwie trzy dni może dokonać cudów. Kwiecień w aplikacji uzupełnią kolejne inspiracje! W insbay pojawią się również „Wymarzone ogrody”. Olga Szarmach i Izabela Piórkowska tworzą nowoczesne przestrzenie z wyobraźnią! Wiosenne inspiracje w aplikacji pozwolą łatwo znaleźć produkty i rośliny do ogrodów, również te, których nazwy niełatwo zapamiętać.

 

Nie zabraknie też kolejnej mocnej dawki inspiracji wnętrzarskich. Spektakularne wnętrza Krzysztofa Mirucia wrócą z programem „Weekendowa metamorfoza”. Dla wszystkich fanów realizacji słynnego architekta, wiosna w HGTV będzie wyjątkowa.

„Bardzo się cieszymy, że startujemy z wiosenną ramówką w ramach aplikacji insbay, ponieważ jest to unikalne rozwiązanie na polskim rynku mediowym. Wyniki projektu, który przeprowadziliśmy jesienią są spektakularne – widzimy wysokie konwersje zarówno w kontekście pobierania aplikacji jak i przeklików do eCommerce. Co ważne, udało nam się wydłużyć życie contentu, który pracuje w modelu second screen - użytkownik aplikacji spędza dodatkowe 40 minut z inspiracjami z naszych programów. Treści telewizyjne stają się czymś więcej niż inspiracją – są impulsem do zakupu, który przekuwamy na wymierne efekty dla marek obecnych wokół programów” – mówi Aleksandra Przeździecka, Dyrektor ds. strategii i rozwoju Premium TV.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Aneta Koszyczek

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami


Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »