Zdrowie » Uroda
Pięć lat z Golden Rose
Zobacz więcej zdjęć » |
Warszawska agencja promuje kosmetyki kolorowe Golden Rose w mediach drukowanych i internetowych, organizuje cykliczne konferencje prasowe połączone z sezonowymi pokazami trendów w makijażach, monitoruje media, prowadzi biuro prasowe.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
W piątą rocznicę współpracy w siedzibie IMR advertising by PR miała miejsce konferencja – lunch prasowy, podczas której Marta Pawlik-Antoniak, wizażystka Golden Rose, przedstawiła nowości na sezon jesienno zimowy, a na twarzach dziennikarek, które wcieliły się w role modelek, wykonała makijaże według najnowszego kanonu urody.
„Praca dla Golden Rose to prawdziwa przyjemność, co widać w postaci licznych publikacji w topowych pismach urodowych, poradnikowych i life stylowych, również na portalach internetowych” – mówi Monika Iskandar, dyrektor zarządzająca IMR advertising by PR, która sprawuje opiekę nad markami Golden Rose.
Nadesłał:
IMR advertising by PR
|
Komentarze (0)