Gospodarka » Żywność

Piekarnia Grochola laureatem programu „Doceń polskie”

Piekarnia Grochola laureatem programu „Doceń polskie”
Zobacz więcej zdjęć »
Piekarnia Grochola zdobyła niedawno laury Ogólnopolskiego Programu Promocyjnego „Doceń polskie”.
Certyfikat jakości i tytuł TOP PRODUKT otrzymał Prawdziwy Chleb. Przedstawiciele firmy z miejscowości Zamość (gm. Szubin) mają powody do dumy; wyróżnienia są nadawane wyłącznie produktom, którym specjaliści z branży spożywczej wystawili maksymalne noty. Do audytu żywności zakwalifikowano 142 wyroby z całej Polski, nagrodzono tylko te cechujące się odpowiednim smakiem i wyglądem oraz adekwatnym stosunkiem jakości do ceny.

Decyzja o wyróżnieniu flagowego produktu piekarni zlokalizowanej w gminie Szubin zapadła 31 stycznia br., podczas XXVII atestacji żywności organizowanej w ramach Ogólnopolskiego Programu Promocyjnego „Doceń polskie". - Tym razem specjaliści zawodowo związani z żywieniem i technologią żywienia ocenili 142 wyroby z oferty niemal 70 producentów z całego kraju. Warunkiem udziału w atestacji jest posiadanie tzw. polskiego akcentu, wyrażającego związek produktu z naszym krajem, takie jak tradycyjna receptura czy rodzime składniki - wyjaśnia Karolina Szlapańska, organizatorka programu.
Wszystkie artykuły spożywcze zostały indywidualnie sprawdzone przez każdego jurora, po czym otrzymały noty za smak, wygląd i stosunek jakości do ceny. Za każdą z tych cech członkowie Loży Ekspertów przyznają oceny w dziesięciostopniowej skali. Certyfikat „Doceń polskie" jest przyznawany wyrobom, które uzyskają minimum 7,5 pkt. Tytuł TOP PRODUKT jest zarezerwowany dla artykułów z maksymalnymi notami. Patronat honorowy nad atestacjami sprawuje Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi.
Jedną z uhonorowanych firm jest Piekarnia Grochola. Certyfikat jakości i tytuły TOP PRODUKT otrzymał Prawdziwy Chleb. z jej oferty.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

- Zasady przyznawania certyfikatu „Doceń polskie" nie uległy zmianie od 2011 roku, gdy odbyła się I atestacja w ramach programu promocyjnego. Aktualny pozostaje także cel naszych działań, czyli propagowanie polskich produktów spożywczych oraz ich wytwórców. Branża spożywcza ewoluuje, ale cechy oceniane przez Lożę Ekspertów nadal mają ogromne znaczenie dla konsumentów. Kupujący coraz bardziej zwracają także uwagę na pochodzenie żywności. Cieszymy się, że kolejne produkty zdobywają znaki „Doceń polskie", a narzędzia, które oferujemy firmom będą pomagały budować ich pozycję w branży - podsumowuje Marek Bielski, twórca Ogólnopolskiego Programu Promocyjnego „Doceń polskie".



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Naruszew

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »