Gospodarka » Żywność
Pierwsza kampania outdoorowa marki MyFood
W połowie listopada 2015 pod hasłem „Krewetki w
najlepszym wydaniu” rusza pierwsza kampania outdoorowa marki MyFood, a zarazem
pierwsza kampania poświęcona Krewetkom. W Warszawie, Trójmieście, Szczecinie,
Bydgoszczy, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Krakowie i Lublinie pojawią się
plakaty reklamujące nową linię mrożonych dań gotowych MyFood – Krewetki z
masełkiem czosnkowym, Krewetki z
masełkiem koperkowym i Krewetki z masełkiem cytrynowym z chili.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Doskonała lokalizacja i prestiżowe nośniki w
miejskich centrach zapewnią dobrą widoczność przekazu i dotarcie do licznej
grupy konsumentów. Kreację przygotował dział marketingu MyFood, a dostawcą nośników jest Ströer
Media Sp. z o.o. Sp. Komandytowa.
MyFood udowadnia, że owoce morza są coraz
bardziej popularne i cenione na polskim rynku, a dania gotowe z krewetkami mogą
być szybkie w przygotowaniu i wyjątkowo smaczne.
Kampanii towarzyszyć będą promocje cenowe
produktów marki w sieciach handlowych.
MyFood Sp. z o.o. Sp.k. jest młodą, polską firmą
z Gdańska specjalizującą się w sprzedaży mrożonych ryb i owoców morza na rynku
detalicznym i gastronomicznym.
Nadesłał:
MyFood
|
Komentarze (0)