Gospodarka » Żywność

Pierwsza kampania outdoorowa marki MyFood

MyFood udowadnia, że owoce morza są coraz bardziej popularne i cenione na polskim rynku, a dania gotowe z krewetkami mogą być szybkie w przygotowaniu i wyjątkowo smaczne.

W połowie listopada 2015 pod hasłem „Krewetki w najlepszym wydaniu” rusza pierwsza kampania outdoorowa marki MyFood, a zarazem pierwsza kampania poświęcona Krewetkom. W Warszawie, Trójmieście, Szczecinie, Bydgoszczy, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Krakowie i Lublinie pojawią się plakaty reklamujące nową linię mrożonych dań gotowych MyFood – Krewetki z masełkiem czosnkowym, Krewetki  z masełkiem koperkowym i Krewetki z masełkiem cytrynowym z chili.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Doskonała lokalizacja i prestiżowe nośniki w miejskich centrach zapewnią dobrą widoczność przekazu i dotarcie do licznej grupy konsumentów. Kreację przygotował dział marketingu MyFood, a dostawcą nośników jest Ströer Media Sp. z o.o. Sp. Komandytowa.

MyFood udowadnia, że owoce morza są coraz bardziej popularne i cenione na polskim rynku, a dania gotowe z krewetkami mogą być szybkie w przygotowaniu i wyjątkowo smaczne.

Kampanii towarzyszyć będą promocje cenowe produktów marki w sieciach handlowych.

MyFood Sp. z o.o. Sp.k. jest młodą, polską firmą z Gdańska specjalizującą się w sprzedaży mrożonych ryb i owoców morza na rynku detalicznym i gastronomicznym.

 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

MyFood

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »