Firma » Reklama

Pierwsza kampania telewizyjna marki Bioaron C®

Pierwsza kampania telewizyjna marki Bioaron C®
Zobacz więcej zdjęć »
Zabrzmiał pierwszy dzwonek, wiele dzieci po raz pierwszy rozpoczęło edukację w szkole czy przedszkolu. Ale wraz z początkiem roku szkolnego nadszedł także… sezon na infekcje. Aby im zapobiegać, wystarczy odpowiednio wcześnie rozpocząć kurację uodparniającą.

Takie rozwiązanie proponuje w swoim telewizyjnym spocie Bioaron C, naturalny syrop wzmacniający odporność dzieci. Właśnie wystartowała pierwsza telewizyjna kampania tego preparatu, wsparta dodatkowymi działaniami komunikacyjnymi.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:


Kampania Bioaron C skierowana jest przede wszystkim do rodziców dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym, którzy – świadomi zagrożeń wynikających z obniżonej odporności ich pociech – podejmują decyzję o podawaniu naturalnych preparatów zabezpieczających przed infekcjami.

30-sek. spot Bioaronu C utrzymany jest w ciepłej, pastelowej konwencji. Bohater filmu to chłopiec w wieku wczesnoszkolnym, któremu mama podaje syrop Bioaron C. Dzięki temu wspomaga rozwój jego układu odpornościowego, a więc i wspiera go w walce z infekcjami.

Co rzadkie w reklamie leków – spot Bioaronu C bazuje na pozytywnych emocjach, a nie na wzbudzeniu lęku przed przeziębieniem czy chorobą. Towarzyszy mu radosna muzyka oraz czytelny przekaz – Bioaron C podnosi odporność dzieci, wzmacnia organizm i poprawia apetyt. Niezwykle istotne jest również to, iż spot komunikuje naturalny skład i bezpieczeństwo składników, potwierdzone badaniami.

Ciekawym pomysłem, zastosowanym w kampanii, jest zwizualizowanie walki dziecka z wirusami i bakteriami. Przedstawiony świat zarazków nie jest przerażający ani zły, a dzięki odpowiedniej ochronie nie ma potrzeby się go bać. Reklama ukazuje pozytywne skutki wspomagania odporności – spokojny rozwój, pełen radości i ciekawości otaczającego świata.

Spot reklamowy można obejrzeć w największych stacjach telewizyjnych – publicznych i komercyjnych: m.in. TVP1, TVP2, TVN, TV4, TVN7, Polsat Cafe, TVN Style, TV PULS.

Trzymiesięcznej kampanii telewizyjnej towarzyszą również intensywne działania wspierające w prasie, Internecie oraz komunikacja PR.

Nowy Visual oraz film reklamowy przygotowany został przez agencję reklamową Just Health Club (JHC), zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom. Za działania PR odpowiada agencja Open Media.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Open Media

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »