Gospodarka » Opakowania
Pierwsza w Polsce puszka dla wody mineralnej wyprodukowana przez Ball Packaging Europe
Zobacz więcej zdjęć » |
Wg ostatniego raportu Beverage Can Makers of Europe puszka jest przez polskich konsumentów postrzegana jako jedno z najwygodniejszych opakowań do napojów,
a wolumen jej produkcji wzrasta z roku na rok. Pomimo kryzysu gospodarczego
w Europie odnotowano aż piecioprocentowy wzrost produkcji puszek w 2011 roku.– mówi Tomasz Janowski, Regionalny Kierownik Sprzedaży na Europę Północno- Wschodnią z Ball Packaging Europę
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Pierwsze projekty nowego opakowania Cisowianki o pojemności 330 ml przedstawiono jeszcze w 2011 r. podczas Brau Beviale – Europejskich Targów Produkcji Napojów w Norymberdze. Podczas tego wydarzenia zaprezentowano także linię do nalewu wody do puszek. Linia ta wyposażona jest w elektroniczny system zamykania puszek będący największą od kilku lat innowacją w branży. Zakład
w Drzewcach koło Nałęczowa jest pierwszym, który stosuje tę zaawansowaną technologię.
Cisowianka to oficjalna woda piłkarskiej Reprezentacji Polski – w związku z tym jako pierwsza na rynku pojawiła się limitowana edycja opakowań związana z tematyką piłki nożnej.
Mamy do czynienia z zupełnie nowym rodzajem opakowania wody – puszka
do napojów jest lekka, nietłukąca, szybko się schładza i w pełni poddaje recyklingowi. Stanowi idealne opakowanie dla ludzi aktywnych – również kibiców szukających orzeźwienia w trakcie gorących piłkarskich zmagań. – mówi Katarzyna Pióro, PR Manager marki Cisowianka
Ball Packaging Europe to jeden z czołowych europejskich producentów puszek do napojów. Firma zatrudnia 2800 osób w 12 fabrykach w Niemczech, Francji, Wielkiej Brytanii, Holandii, Polsce oraz Serbii. Firma oferuje szeroką gamę rozmiarów puszek: 150 ml, 250 ml, 330 ml, 375 ml, 440 ml, 470 ml, 500 ml, 530 ml, 568 ml, w tym smukłe puszki slim i sleek oraz innowacje produktowe zwiększające atrakcyjność
i funkcjonalność produktu.
Ball Packaging Europe jest oddziałem Ball Corporation, dostawcą wysokiej jakości opakowań metalowych do napojów, żywności oraz artykułów gospodarczych, a także techniki lotniczej i kosmicznej oraz innych technologii i usług, głównie dla rządu USA. Ball Corporation i jej oddziały zatrudniają ponad 14,5 tysiąca osób na całym świecie. Wartość sprzedaży w roku 2011 wyniosła około 8,6 miliarda USD.
Nadesłał:
po@qaconsulting.pl
|
Komentarze (0)