Społeczeństwo » Społeczeństwo

Pierwsze robocze spotkanie władz SLR

Pierwsze robocze spotkanie władz SLR
Zobacz więcej zdjęć »
15 stycznia odbyło się pierwsze spotkanie władz Stowarzyszenia Ludzi Reklamy (SLR). Na wstępie uczestnicy dopełnili niezbędnych formalności, podpisując dokumenty założycielskie, które zostaną przekazane do Krajowego Rejestru Sądowego. Następnie zebrani dyskutowali nad wizją SLR.


Poniżej ustalenia, jakie poczyniono:

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Misją SLR jest stworzenie silnej reprezentacji całej branży reklamowej. Organizacji ludzi nie firm. Dla SLR ważni są wszyscy, którzy czują się związani z branżą reklamową. Zarówno szeregowi pracownicy firm reklamowych jak i ich szefowie oraz środowisko freelancerów i wolnych zawodów (filmowców, fotografów, dizajnerow, dźwiękowców, muzyków, ilustratorów itd.).

Stowarzyszenie ma charakter egalitarny. Jego siła leży w ilości członków. SLR docelowo zakłada członkowstwo na poziomie kilku tysięcy.

SLR nie stawia żadnych barier w przystępowaniu do organizacji. Członkiem staje się każdy, kto złoży deklarację i wpłaci odpowiednia składkę. Wysokość składki zostanie ustalona na takim poziomie, by nie stanowiła ona problemu dla prywatnej osoby chcącej uczestniczyć w Stowarzyszeniu. SLR jest otwarte także dla szeregowych pracowników firm, których zarządy deklarują uczestnictwo w innych stowarzyszeniach.

SLR to szeroka platforma wymiany informacji - zarówno pomiędzy uczestnikami branży reklamowej, jak i stanowiąca źródło wiedzy o samej branży - której głównym miejscem będzie pierwszy branżowy, społecznościowy serwis WWW.

SLR to forum szerokiej dyskusji na temat twórczości reklamowej, standardów obsługi klientów, współpracy pomiędzy podwykonawcami itd.

Stowarzyszenie stawia sobie za cel pomoc w realizacji aspiracji swoich członków, a przede wszystkim w rozwijaniu ich działalności przedsiębiorczej, swoją aktywność koncentrując na: promocji członków SLR, uwiarygodnianiu członków w oczach kontrahentów, pomaganiu w ich pozyskaniu, informowaniu o produktach i prowadzonych projektach reklamowych oraz ich autorach, dostarczaniu know-how, oferowaniu pomocy w pozyskiwaniu funduszy unijnych, proponowaniu unikalnych produktów SLR.

SLR to również nowe logo stanowiące wizualizację organizacji. Jego propozycje mają zostać zebrane do 15 lutego br., następnie zostanie wyłoniony zwycięzca, którego projektem będzie posługiwać się organizacja.

Mimo wielogodzinnego spotkania nie udało się poświęcić uwagi wszystkim tematom z szerokiego wachlarza planów SLR, dlatego też najbliższe spotkanie władz jest planowane już 29 stycznia br.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

pey

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »