Firma » Biznes
Pierwsze spotkanie Klubu Liderów Biznesu Xerox
Owocna relacja biznesowa stała się również pretekstem do zorganizowania zabawy, podczas której gościom towarzyszyła grupa MultiVisual – finaliści V edycji programu „Mam Talent!” i Jacek Walkiewicz – psycholog, mówca i trener. Gala została poprowadzona przez Aleksandrę Kostkę.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Współpraca z tendencją wzrostową
Efekty współpracy Xerox z Partnerami napawają optymizmem. W zeszłym roku firma zanotowała 32% wzrost sprzedaży urządzeń Light PSG, podwojenie liczby urządzeń podłączonych w ramach kanału MPS czy 19% wzrost sprzedaż materiałów eksploatacyjnych. To wszystko w ramach współpracy ze 133 Partnerami, którzy aktywnie sprzedają sprzęt i materiały Xerox swoim klientom.
Dobry prognostyk na przyszłość
Podczas spotkania, które odbyło się według nowej formuły, przedstawiciele Xerox przedstawili również wizję marki dotyczącą rozwoju współpracy i podnoszenia sprzedaży na kolejne lata. Plany opierają się na kontynuowaniu kooperacji na trzech płaszczyznach: sprzedażowej, usługowej i serwisowej. Kluczowymi obszarami mają pozostać sprzedaż urządzeń A3 i A4, materiałów eksploatacyjnych i maszyn produkcyjnych. Równie istotne będzie rozwijanie usług MPS – segmentu, w którym Xerox dysponuje dojrzałą i sprawdzoną, globalnie spójną ofertą wykraczającą poza infrastrukturę druku. Istotnym punktem pozostaną wciąż działania leasingowe, a także oferta szkoleniowa z zakresu serwisu i MPS skierowana do autoryzowanych Partnerów.
Przedstawiciele Xerox rozpoczęli także dyskusję na temat tego, w jaki sposób najbardziej efektywnie rozwijać biznes Partnerów. Zdaniem ekspertów podstawą nowej strategii powinny być działania nakierowane na wzrost sprzedaży, maksymalizacja zysków uzyskanych w czasie trwania projektu i regularne odnawianie kontraktów. Pomoże w tym jakość usług i produktów oferowanych przez Xerox, m.in. oprogramowanie, oferta leasingowa i obsługa MPS.
Partnerskie Wyróżnienia
Podczas wieczoru Xerox uhonorował Partnerów, którzy mogą pochwalić się najlepszymi wynikami w swoich segmentach rynku. Tytuł Liderów Biznesu Xerox 2015 zdobyło 17 firm.
Nadesłał:
Linkleaders
|
Komentarze (0)