Moda » Odzież
Pierwszy butik marki Liu Jo w Gdańsku
Bogata paleta barw, materiały wysokiej jakości oraz śmiałe podejście do damskiej mody – to cechy, za które Polki pokochały Liu Jo. Zgodnie ze swoją filozofią, włoska marka tworzy kreacje, które podkreślają charakter i wzmacniają pewność siebie kobiet. W połowie lipca przekonały się o tym Gdańszczanki! W nowo otwartym butiku marki, w przestrzeni Forum Gdańsk, miłośniczki Liu Jo miały okazję przyjrzeć się nowej kolekcji na sezon jesień-zima 2018/19.
Wybór lokalizacji nowego salonu nie był przypadkowy. Forum Gdańsk jest nowoczesną przestrzenią miejską, integrującą społeczeństwo. To strefa, w której klienci mogą wybrać się na zakupy, wziąć udział w licznych wydarzeniach kulturalnych lub odpocząć wśród zieleni miejskiej. Centrum handlowe o interesującym designie powstało na terenach Targu Siennego i Targu Rakowego – historycznych miejscach dla gdańskiego handlu.
Piętnasty butik marki w Polsce to dowód na to jak bardzo Polki pokochały styl Liu Jo. Włoska marka z roku na rok ma coraz mocniejszą pozycję na naszym rynku.
Gdański salon Liu Jo znajduje się na parterze Forum Gdańsk i zajmuje około 81 metrów kwadratowych powierzchni sprzedażowej. W ofercie marki znajdują się wszystkie, główne linie Liu Jo, takie jak Gold Label, Black Label, Blue Denim i wiele innych. W nowo otwartym butiku każdą z klientek zaskoczy bogata kolekcja akcesoriów. Witamy w świecie Liu Jo!
Liu Jo
Forum Gdansk, Targ Sienny 7
Gdańsk
| Nadesłał:
            Aliganza | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)