Moda » Odzież

PIERWSZY RAZ W LIDLU – MODA FESTIWALOWA W STYLU BOHO

PIERWSZY RAZ W LIDLU – MODA FESTIWALOWA W STYLU BOHO
Zobacz więcej zdjęć »
Moda festiwalowa na stałe zapisała się w słowniku wszystkich miłośników koncertów i zabawy na świeżym powietrzu. Zbliżające się imprezy muzyczne są świetną okazją do uzupełnienia swojej garderoby w modne ubrania w stylu BOHO.

 Już od poniedziałku 12 czerwca we wszystkich sklepach Lidl pojawi się szeroki wybór odzieży dla kobiet oraz nastolatków, dzięki której można stworzyć oryginalne, letnie stylizacje.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

W tym roku naprzeciw wszystkim wielbicielom festiwali muzycznych wychodzi Lidl. W kolekcji w stylu BOHO znajdą się ubrania dla kobiet oraz  nastolatków. W ofercie marki Esmara pojawią się sukienki midi (27,99 zł/szt.) i maxi (34,99 zł/szt.), jeansowe spodenki (29,99 zł/szt.), materiałowe szorty (24,99 zł/szt.), topy z koronką (17,99 zł/szt.), spodnie haremki (24,99 zł/szt.), uniwersalne kombinezony (39,99 zł/szt.), a także luźne tuniki, bluzki i koszule (27 zł/szt.) w letnim stylu. W tym hit tego sezonu – bluzkę w stylu hiszpańskim, pozwalającą pięknie wyeksponować ramiona. Uzupełnieniem stylizacji będą modne espadryle i  baleriny (27 zł/szt.) w wielu kolorach do  wyboru. Natomiast w  kolekcji młodzieżowej Pepperts nie zabraknie krótkich i długich kombinezonów (19,99 zł/szt.), bluzek z frędzlami (14,99 zł/szt.) dziewczęcych haremek (19,99 zł/szt.) oraz wygodnych sandałów (39,99 zł/szt.) ze skórzaną wkładką, których dodatkowym atutem jest pozytywna opinia Instytutu Matki i Dziecka. Na stylizację dla chłopca może składać się z kolei t-shirt (14,99 zł/szt.), jeansowe bermudy (24,99 zł/szt.) oraz czapka z daszkiem dostępna w trzech wzorach (22,99 zł/szt.). Wszystkie ubrania z kolekcji dla nastolatków dostępne będą aż do rozmiaru 176.

Ubrania w stylu BOHO oraz kilka unikalnych dodatków: duże okulary lub oryginalna biżuteria wystarczą, aby zaskoczyć znajomych nietuzinkową stylizacją odpowiednią zarówno na festiwal muzyczny jak i na upalne, wakacyjne dni. Poniżej przedstawiamy proponowane zestawienia, które pomogą wprowadzić festiwalowy klimat do twojej szafy.

 Informacje o firmie:

 

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w wielu krajach Europy istnieje około 10 000 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 600.

Dalsze informacje znajdą Państwo na naszych stronach:

www.lidl.pl

Facebook https://www.facebook.com/lidlpolska

Instagram https://www.instagram.com/lidlpolska/

https://www.youtube.com/user/LidlPolskaPL



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Anna Grońska

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »