Firma » Biznes
Pierwszy salon Picky Pica w Polsce w Galerii Krakowskiej
Zobacz więcej zdjęć » |
Na pełnej koloru powierzchni 46 mkw. klienci znajdą wpisującą się w najaktualniejsze trendy sezonu biżuterię ze srebra i mosiądzu, a także zegarki znanych firm. Koncept w największej Galerii w centrum Krakowa jest pierwszym salonem marki w Polsce.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Picky Pica to przede wszystkim zabawa formą i kolorem. Dużą część asortymentu stanowią produkty pokryte barwną emalią – jest to podstawowa linia biżuterii marki. W ofercie znajdują się również wzory stworzone z wykorzystaniem kolorowych tkanin lub nici (chwostów). Uzupełnieniem oferty jest biżuteria ze srebra, również w wersji z pozłoceniem w atrakcyjnych cenach. W salonie w Galerii Krakowskiej dostępne są również zegarki m.in. takich marek jak Casio, Fossil, Timex, Lorus czy Diesel.
Wystrój salonu w Galerii Krakowskiej jest spójny z głównymi wartościami marki, jakimi są radość, zabawa i moda. Wnętrze jest jasne i kolorowe. Motywem przewodnim konceptu jest element logotypu marki – mała sroczka, którą można odnaleźć w stelażach mebli, na ścianach i pod sufitem w formie lamp. Marka postawiła też na oryginalne rozwiązania, jak ściana składająca się z welurowych paneli, zielona kompozycja oraz duży neon z logotypem.
Marka Picky Pica powstała w 2016 roku, jako nowość w portfolio W.KRUK S.A. Jej nazwa powstała z połączenia angielskiego słowa „picky” (wybredny) oraz łacińskiej nazwy sroki zwyczajnej z rodziny krukowatych (pica pica). W ten sposób powstał symbol marki dedykowanej kobietom, które kochają modną biżuterię.
Dotychczas sprzedaż stacjonarna była prowadzona na wyspach w dwóch centrach handlowych w Polsce. Koncept w Galerii Krakowskiej jest pierwszym pełnometrażowym salonem marki.
Nadesłał:
PRinspiration
|
Komentarze (0)