Rozrywka i wypoczynek » Sport
Piłkarska promocja. Arłamów bardziej medialny niż Jurata
Zobacz więcej zdjęć » |
Arłamów, podobnie jak Jurata, gościł w maju polskich piłkarzy. Zawodnicy na dwóch zgrupowaniach spędzili łącznie kilkanaście dni. Jednak nawet tak krótkie wizyty pozwoliły na olbrzymi wzrost medialnej popularności obu miejscowości.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Analitycy „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” zbadali, jak na przestrzeni ostatnich dwóch tygodni (od 17 do 31 maja) kształtowała się medialność Juraty i Arłamowa w prasie, internecie, radiu i telewizji oraz jaki wpływ miały na to zgrupowania reprezentacji Polski. Badanie wykazało, że na temat Arłamowa pojawiło się ponad 7 tys. materiałów, czyli statystycznie ponad pół tysiąca każdego dnia! Jurata również wiele zyskała dzięki kadrze, jednak wynik nadmorskiego kurortu był ponad dwa razy niższy niż rezultat Arłamowa. Dziennikarze napisali o Juracie niespełna 3,3 tys. informacji. Warto podkreślić, że w obu przypadkach ponad 90% publikacji związanych z każdą z miejscowości, nawiązywało do zgrupowania piłkarskiej reprezentacji Polski.
Na temat Juraty i Arłamowa pojawiło się łącznie ponad 10 tys. doniesień, które najczęściej publikowane były w internecie (średnio 67% wszystkich informacji o obu miejscowościach). Materiały prasowe stanowiły ok. 8% całości przekazu, a emisje radiowe i telewizyjne ok. 25%. Informacje częściej pojawiały się w mediach o zasięgu ogólnopolskim. Materiały z mediów dostępnych na terenie całego kraju stanowiły 54% z całości przekazu. Z mediów regionalnych pochodziło 46% wszystkich doniesień na temat Juraty i Arłamowa.
Duża popularność miejscowości w ostatnich dniach przełożyła się na wysoką kwotę ekwiwalentu reklamowego (AVE). Obliczanie wskaźnika polega na szacowaniu wartości publikacji lub emisji danego przekazu na podstawie cennika reklamowego medium, powierzchni publikacji, liczby odsłon, liczby unikatowych użytkowników, czy czasu trwania programu. Wyraża sumę środków finansowych, jakie trzeba byłoby wydać, gdyby dany materiał był reklamą. Publikacje, w których informowano o Juracie, warte były niemal 26 mln zł, a materiały związane z Arłamowem - ponad 51,5 mln zł.
Nadesłał:
PRESS-SERVICE Monitoring Mediów
|
Komentarze (0)