Moda » Odzież

Piotr Mohamed „Glaca” twarzą marki Dickies w Polsce

Piotr Mohamed „Glaca” twarzą marki Dickies w Polsce
Zobacz więcej zdjęć »
Założyciel i wieloletni lider grupy Sweet Noise – Piotr Mohamed znany szerzej jako „Glaca”, rozpoczął współpracę z polskim dystrybutorem odzieżowej marki Dickies. W ramach porozumienia „Glaca” oraz Dickies będą wzajemnie wspierać swoje działania promocyjne w Polsce.

Piotr Mohamed „Glaca” był założycielem i głównym autorem sukcesu Sweet Noise, jednego z najbardziej kontrowersyjnych zespołów rockowych na polskiej scenie. Wspólnie z zespołem nagrał sześć płyt, z których każda była sukcesem zarówno medialnym jak i komercyjnym. Sweet Noise ma na koncie udział m.in. w trzech edycjach festiwalu Woodstock, w tym w słynnym koncercie „Revolta White Shock”, zagranego w 2003 r. dla około 400.000 osób.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Po kilku latach przerwy i dwuletnim pobycie w LA, we wrześniu 2011 r. „Glaca” powrócił na rodzimą scenę z nową płytą i nowym projektem - My Riot. Całą wiedzę i doświadczenie zdobyte w Stanach postanowił przelać na My Riot i stworzyć kolejna przełomową pod względem produkcji i treści płytę, skierowana na polski rynek. - Czas na odrobinę cholernej adrenaliny - mówi o nowym zespole „Glaca”. - My Riot to połączenie nowoczesności, rytmu ulicy, progresji, rocka, punk rocka, soulu, siły słowa i ogromnej pasji - dodaje.

Dickies, jako marka odzieżowa od 90. lat kojarząca się z siłą i charakterem, doskonale wplata się w klimat muzyki tworzonej przez Glacę i My Riot. Początkowo skierowana głównie do robotników, z czasem z warsztatów przeniosła się na ulice, a nawet estrady na całym świecie. Dziś marka Dickies to jednak przede wszystkim solidne ubrania dla fanów kultury miejskiej, skateboardingu czy motoryzacji. Doceniają ją zarówno muzycy, sportowcy, jak i kluby samochodowe na całym świecie. W trakcie niemal dziewiędźciesięcioletniej historii firmy, poza odzieżą roboczą, w ofercie Dickies pojawił się pełen przekrój streetwearowych ubrań męskich i damskich – od spodni, poprzez koszule i t-shirty, po dodatki takie jak portfele czy paski. Nie zmieniło się jedno – Dickies od zawsze tworzył ubrania dla ludzi z charakterem.

Autorem prezentowanej sesji zdjęciowej jest Rafał Andrzejewski.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Dickies Polska

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »