Technologie » Internet
Pizza Hut ubiera choinki swoim fanom
„Pizza Hut Polska pojawiła się na Facebooku równo rok temu. Fanpage marki, konsekwentnie zarządzany przez specjalnie do tego celu powołany zespół, daje nam możliwość bezpośredniego dialogu z fanami, a także stanowi niewyczerpane źródło wiedzy o naszych Gościach. Dodatkowo, dzięki specjalnym narzędziom wiemy, które tematy na przestrzeni roku cieszyły się największą popularnością oraz którzy fani nie pozostawali obojętni na pytania i opinie innych oraz najchętniej dzielili się pasją do Pizza Hut. To dla nich z wielką przyjemnością przygotowaliśmy specjalne upominki świąteczne.” – powiedziała Katarzyna Ogórek, Digital Marketing Manager marki Pizza Hut.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Osoby, które najczęściej zabierają głos na fanpage’ach w języku branżowym nazywane są „top influencerami” lub ambasadorami marki. W przypadku Pizza Hut nawiązywanie z nimi ciepłych relacji jest kluczowe, ponieważ celem marki jest nie tylko dostarczanie Gościom wrażeń smakowych w restauracjach Pizza Hut, ale również budowanie przekazu emocjonalnego związanego z wyjątkowymi chwilami spędzanymi w restauracjach w gronie bliskich i przyjaciół. Fanpage jest miejscem, gdzie w sposób szczególny komunikowany jest ten właśnie element emocjonalny.
W minionym roku „influencerzy” na fanpage’u Pizza Hut chętnie komentowali posty marki, a także brali udział w konkursach i akcjach związanych z ofertami takimi, jak Festiwal Makaronów, Nowy Bar Sałatkowy czy też Włoskie Inspiracje. Ich zainteresowaniem cieszyły się także akcje specjalne, organizowane np. z okazji Dnia Matki.
"Zdajemy sobie sprawę, że od zaangażowania „top influencerów” w dużej mierze zależy dynamika i ton komunikacji na naszym fanpage’u, dlatego w oryginalny sposób chcemy im podziękować za to, że wspierali nas przez ten cały czas. Ponieważ zbliża się Gwiazdka, postanowiliśmy „ubrać im choinki”, a więc przesłać paczki, w których znajdą przepiękne dekoracje. – powiedziała Katarzyna Ogórek.” - Mamy nadzieję, że nasi najaktywniejsi fani zostaną z nami jak najdłużej, a ich grono jeszcze się poszerzy.
Fanpage Pizza Hut został uruchomiony na początku 2011 r. Obecnie liczy ponad 43 tysiące fanów.
Nadesłał:
jpopiolek@solskibm.pl
|
Komentarze (0)