Gospodarka » Żywność
PizzaPortal.pl podsumowuje Mundial w dostawie
Pizza od lat towarzyszy piłkarskim rozgrywkom oglądanym przed telewizorem. Według danych PizzaPortal.pl podczas Mundialu w 2014 roku stanowiła aż 85 proc. wszystkich zamówień w dostawie. W tym roku jej procentowy udział w ogólnej puli nieco zmalał – do 59 proc., na rzecz potraw amerykańskich, takich jak burgery (25 proc. zamówień) i kuchni azjatyckiej (8 proc.).
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przez ostatnie cztery lata zmieniły się trendy kulinarne i oferta restauracji w dostawie. Kibice dziś mogą korzystać z pełnego spektrum kuchni świata i wciąż najczęściej wybierają pizzę, ponieważ można ją łatwo podzielić, gdy oglądamy mecz w większym gronie. Co ciekawe, zarówno w 2014, jaki w tym roku dominowały te same jej rodzaje: capriciosa, margherita i pepperoni. Teraz fani piłki nożnej nie wykluczają jednak oglądania meczu jedząc burgera czy chińszczyznę, które na przestrzeni lat bardzo zyskały na popularności – komentuje Anna Zając, brand manager PizzaPortal.pl.
Ważne imprezy sportowe to też okres wzmożonej pracy dla rynku delivery. PizzaPortal.pl podczas zakończonych właśnie Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej odnotowała 20-procentowy wzrost liczby zamówień, do czego w największym stopniu przyczynili się mieszkańcy Łodzi, Poznania i Bydgoszczy, którzy dania w dostawie wybierali szczególnie chętnie. Najwięcej na jedzenie podczas meczów wydano zaś w Warszawie (średnio 49 zł na jedno zamówienie), Białymstoku (44 zł) i Katowicach (44 zł).
***
PizzaPortal.pl to pierwszy w Polsce i jeden z największych serwisów do zamawiania jedzenia on-line. Powstał w 2010 roku i od początku ma swoją siedzibę w Łodzi. Współpracuje już z blisko 3000 lokali w prawie 300 miastach na terenie całej Polsce.
Nadesłał:
Monika38pr
|
Komentarze (0)