Rozrywka i wypoczynek » Rozrywka

Pizzerie prześcigają się w promocjach

Szacuje się, że w Polsce funkcjonuje około 5 tys. pizzerii oraz kolejne kilka tysięcy lokali serwujących ten włoski przysmak klientom. Pizza jest uznawana za uniwersalne danie dla każdego, które sprawdzi się także na przyjęciach i spotkaniach towarzyskich.

Konkurencja w branży sprawia, że pizzerie organizują liczne promocje dla przyciągnięcia uwagi klientów. Poniżej znajduje się przygotowane przez nas zestawienie popularnych promocji na pizzę.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Oferta 2 za 1

Pizzerie często oferują klientom możliwość kupienia dwóch pizz w cenie jednej. Klient kupując dowolną pizzę, otrzymuje drugą tej samej wielkości i z taką samą ilością składników gratis. Można otrzymać także gratisowy sos. Promocje są dostępne w lokalu lub w dostawie i najczęściej nie można ich łączyć z innymi ofertami. Inna może być też cena w ofercie 2 za 1, niż gdybyśmy kupowali pizzę osobno.

W wielu restauracjach można znaleźć inne konfiguracje promocji 2 za 1. Mogą to być 3 pizze w cenie 2, albo 3 pizze w cenie 1. Sos może być dodatkowo płatny, albo klient płaci za najdroższą pizzę w zestawieniu. Dzięki temu pizzeria sprzedaje więcej i zarabia na zainteresowaniu klientów. Promocja bywa dostępna wyłącznie w lokalu lub w wybrane dni tygodnia, gdy pizzeria ma mniej klientów.

Limitowana cena pizzy

Sposobem na przyciągnięcie uwagi klientów może być sztywne ustalenie ceny pizzy, niezależnie od rodzaju wybieranych składników. Można wybrać na przykład dowolną pizzę do 4 składników, a jej cena będzie ustalona odgórnie. Promocja obowiązuje np. tylko w lokalu, także w dostawie, przez cały tydzień bądź w wybranych dniach tygodnia.

Darmowa pizza na urodziny

W dniu urodzin klienci po okazaniu dokumentu potwierdzającego ich święto, mogą otrzymać darmową pizzę, jako prezent od pizzerii. Najczęściej jest to mała pizza, z niewielką liczbą składników.

Tania pizza w odpowiedni dzień

Poniedziałek jest dniem, w którym restauracje świecą pustkami. Tańsza pizza oferowana w lokalach lub również w dostawie, w taki dzień może przyciągnąć do lokalu klientów. Także i w czwartki często można spotkać się z podobną promocją.

Rabat za zamówienia przez internet

Kanał dystrybucji online jest łatwy w obsłudze i nie pociąga za sobą dla oferenta zbyt dużych kosztów. Dlatego pizzerie organizują promocje, w ramach których klient skorzysta z rabatu do kilkudziesięciu procent na zamówione przez siebie pizze przez internet.

Gratis napój

Za pizzę klient płaci pełną cenę przy zamówieniu do domu lub w lokalu, ale może skorzystać z promocji na darmowy napój. Najczęściej obowiązuje ona dla większych pizz - co najmniej średnich lub dużych.

Bony za zamówienia

Przy złożeniu zamówienia na pizzę klient otrzymuje bon na kolejną, tańszą pizzę lub darmowy posiłek w lokalu bądź w dostawie. Może wybrać, jaką pizzę następnym razem zje za darmo lub jej rodzaj jest mu narzucony.

10-ta pizza gratis

Lojalność popłaca - klienci pizzerii mogą na przykład skorzystać z kuponu na darmową pizzę, po zgromadzeniu wymaganej liczby pieczątek czy naklejek na karcie lojalnościowej.

W wersji all inclusive

Klient może skorzystać w niektórych pizzeriach z promocji polegającej na tym, że przy wejściu płaci określoną kwotę pieniędzy i może skosztować każdej pizzy w lokalu. Do tego ma zapewniony napój gratis, z wielką dolewką z dystrybutora.

Konkursy w serwisach społecznościowych

Aktywni użytkownicy serwisów społecznościowych, takich jak Facebook, mogą liczyć na okresowe promocje i gratisowe pizze w swoich ulubionych pizzeriach. Z okazji weekendu, wydarzeń sportowych i kulturalnych lub świąt, restauracje organizują konkursy, w których do wygrania są pizze. Dla uczestnictwa w nich wystarczy zwykle, aby polubić profil pizzerii, udostępnić post o konkursie na swojej tablicy i wpisać komentarz pod zdjęciem. W ten sposób pizzeria szybko zdobywa popularność wśród społeczności facebookowej i może liczyć na zainteresowanie zupełnie nowych klientów, do których dotychczas nie mogła dotrzeć przy użyciu klasycznych form promocji i reklamy swojej działalności. Konkursy są znakomitym sposobem na popularyzację oferty pizzerii i nie pociągają za sobą zbyt wysokich kosztów na ich realizację.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

prestopizza

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »