Firma » Biznes

Plantwear rozpoczyna sprzedaż na Amazon

Plantwear rozpoczyna sprzedaż na Amazon
Zobacz więcej zdjęć »
Produkty notowanej na NewConnect spółki Plantwear pojawiły się na platformie Amazon w krajach niemieckojęzycznych. Na największy na świecie marketplace trafiły bestsellery drewnianych akcesoriów lifestylowych marki Plantwear oraz spersonalizowane prezenty pod marką Giftbay.

Do końca mają być również dostępne produkty JustPlants.  Obecność na Amazon pozwoli spółce dotrzeć do nowych grup odbiorców, a także wykorzystać zasięgi globalnej platformy e-commerce.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

- Wejście na Amazon przeprowadzamy wspólnie z doświadczonym partnerem, który wielokrotnie wprowadzał z sukcesem polskie marki na rynki DACH. Współpraca ta daje nam spory margines bezpieczeństwa, a samo rozpoczęcie sprzedaży otwiera przed nami duże możliwości na zwiększenie przychodów spółki poprzez ich kolejne źródło – komentuje Wiktor Pyrzyk, prezes Plantwear. – Liczymy na osiągniecie do końca tego roku miesięcznego progu sprzedażowego z tego kanału na poziomie 100 tys. zł miesięcznie – dodaje.

Cała logistyka zamówień odbędzie się w sposób partnerski na podstawie odrębnej umowy. Skonsolidowane przesyłki będą wysyłane do magazynu przy granicy niemieckiej, a kolejnego dnia będą trafiały do dystrybucji w niemieckim oddziale DHL. Przygotowanie produktów do wysyłki pozostanie w pełni po stronie Plantwear, jako iż zdecydowana większość produktów jest personalizowana.

- Sprzedaż poprzez Amazon w Niemczech i Austrii to dopiero pierwszy etap. Wybraliśmy bestsellery dla Plantwear i Giftbay, a następnie dostosowaliśmy produkty oraz ich opisy na rynki niemieckojęzyczne. Są już one dostępne na platformie dla klientów z tamtejszym adresem. Po udanej premierze na rynkach DACH, naszym kolejnym krokiem będzie przygotowanie oferty na języki romańskie, docelowo wchodząc poprzez Amazon na rynek francuski, hiszpański oraz włoski – zapowiada Wiktor Pyrzyk.

Niedawno spółka opublikowała plany rozwoju, a jej celem jest budowa hubu dla marek e-commerce. Pozwoli to na wymianę doświadczeń, know-how oraz zasobów zarówno osobowych, informatycznych, jak i infrastrukturalnych, aby zwiększyć efektywność i skalować kolejne projekty. W tym celu spółka zamierza zmienić dotychczasową nazwę oraz strukturę, budując grupę kapitałową. Konsekwentny realizacja obranych celów przy równoległym rozwoju marek pozwoli w długim terminie na wzrost wartości umożliwiający przeniesienie notowań spółki na Rynek Główny Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

shhme

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »