Technologie » Telekomunikacja
Platforma SerwerSMS.pl partnerem PayU
Platforma SerwerSMS.pl rozpoczęła współpracę z PayU. Z tej okazji lider SMS-owego rynku marketingu w Polsce przygotował specjalną ofertę dla Partnerów PayU. Informacja ta z pewnością ucieszy wszystkich znających mechanizm i doceniających efektywność mobilnego marketingu.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Nie tylko właścicieli e-sklepów, ale każdy podmiot, który w szybki i bezpośredni sposób chce dotrzeć ze swoją ofertą do klientów.
Współpracujący z PayU będą mogli przetestować usługi proponowane przez SerwerSMS.pl. i ocenić ich funkcjonalność. Będą mieli możliwość m.in.: prowadzenia dwukierunkowej, masowej komunikacji z klientem, informowania go o promocjach i wyprzedażach, czy dokonania analizy otrzymanych raportów z doręczeń wiadomości oraz statystyk. Żeby skorzystać z oferty wystarczy wejść na stronę http://benefity.payu.pl dalej przez zakładki Generowanie sprzedaży i Kampanie reklamowe, wybrać usługę i pobrać kod.
Jak mówi Daniel Zawiliński, CMO Platformy SerwerSMS.pl: „Usługi dostępne w ramach Platformy SerwerSMS.pl pozwalają na prowadzenie profesjonalnej komunikacji w biznesie, przez instytucje publiczne oraz w obszarze B2C. Powiadomienia SMS mogą być zarówno głównym narzędziem, jak i doskonałym uzupełnieniem działań sprzedażowych, kampanii promocyjnych, a nawet reklamowych”.
Z promocyjnej oferty SerwerSMS.pl mogą korzystać wszystkie firmy, które mają wdrożony system płatności PayU. Jak mówi Edyta Ziajowska, Dyrektor Marketingu PayU: „Mamy nadzieję, że oferta naszego nowego Partnera w Systemie Benefitowym PayU pozwoli naszym klientom biznesowym wybrać najskuteczniejszy sposób wykorzystania kanałów tekstowych, głosowych i video w prowadzonych działaniach marketingowych i tym samym zwiększyć sprzedaż oferowanych przez nich produktów i usług.”
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
dotPR
|
Komentarze (0)