Zdrowie » Uroda

pliki do druku powinny być przesłane w formatach

pliki do druku powinny być przesłane w formatach
Zobacz więcej zdjęć »
Wszystko zaczyna się na... backstage – czyli sekrety pracy makijażystów Sephora

Światła, kamery i reflektory – to coś, co „kocha” każdy perfekcyjnie wykonany make-up. Sesje zdjęciowe, backstage kluczowych pokazów mody, gale wręczenia najważniejszych polskich nagród, czy odkodowanie trendów sezonu… Makijażyści Sephora są zawsze tam, gdzie dzieje się coś ważnego - za każdym razem czerpiąc ogromną przyjemność z kreowania makijaży podczas tych wyjątkowych wydarzeń. Rok dopiero się zaczął, a Team Sephora Polska brał już udział m.in. w backstage pokazu mody Michała Szulca, gali Telekamer oraz cyklicznej imprezie Sephora Trend Report. Zobaczcie sami!

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Perfekcyjny makijaż to jeden z najważniejszych elementów każdej stylizacji. Perfekcja ma niebagatelne znaczenie zwłaszcza podczas kreowania make-upów na wydarzenia specjalne, które trzeba dopasować nie tylko do wizji projektanta czy scenicznego oświetlenia, ale także bezbłędnej prezentacji w kamerze i na zdjęciach. Sephora, jako uznany autorytet w świecie piękna wyznaczający najgorętsze trendy – od wielu lat nieustannie edukuje swoich makijażystów, których wiedza przekłada się na przepiękne makijaże podczas kluczowych wydarzeń ze świata urody i piękna.

Team Sephora make-up Artist w tym roku już po raz kolejny zadbał o perfekcyjny makijaż gwiazd podczas gali wręczenia statuetek Telekamery 2017. Na tegorocznym backstage'u pracowało aż ośmiu najlepszych makijażystów Sephora Polska – m.in. blogerki popularnego videobloga Sephora, blogmakijaż.pl. Zespół działał pod czujnym okiem Sergiusza Osmańskiego dyrektora artystycznego i PR Sephora Polska. Każdy z make’upów wykonany przed galą dostosowany był do stylizacji poszczególnych gwiazd i trendów sezonu. Team Sephora Polska podszedł indywidualnie do preferencji i stylizacji, aby gwiazdy mogły poczuć się wyjątkowo, ale i swobodnie.

– Już po raz piąty mieliśmy wielką przyjemność kreować makijaże dla gości tej wyjątkowej gali – mówi Ania Galińska, National Make Up Artist/sm Pro Team Europe i blogerka videobloga Sephora blogmakijaz.pl. Podczas tego wieczoru przygotowaliśmy makijaże dla wspaniałych gwiazd, między innymi Magdaleny Schejbal, Teresy Lipowskiej, Grzegorza Markowskiego, czy Karola Strasburgera. Makijaż na tego typu gale charakteryzuje się niezwykłą starannością, dopasowaniem do oczekiwań, oświetlenia czy trwałością i absolutnie perfekcyjną prezentacją w kamerze i na zdjęciach. Cieszę się, że mogłam wziąć udział w tym wyjątkowym wydarzeniu – dodaje Ania Galińska.

 

Odkrywanie inspirującego świata urody i piękna

Praca na backstage pokazów mody, podczas których kluczową rolę gra nie tylko ubiór, ale i wydobywający jego piękno make-up to dla makijażystów Sephora nie tylko realizacja pasji i marzeń, ale także ogromne wyzwanie. W tym roku w Pałacu Chodkiewiczów Team Sephora Make up Artist miał przyjemność kreować makijaże modelek prezentujących pokaz kolekcji Michała Szulca na sezon wiosna/lato 2017. Najnowsza kolekcja to mocno graficzne wzory, gdzie przeważały pionowe pasy i dzianiny o strukturze przypominającej koronkę, denim i skórę naturalną. Ze względu na mocne akcenty w kolekcji, podczas tego pokazu makijażyści Sephora postawili na jeden, symboliczny, ale równie mocny akcent – w postaci ultramodnego przerysowanego podkreślenia oka różem. W tym sezonie róż zdominował makijaż, występuje nie tylko na policzkach, ale właśnie na skroniach i powiekach, co można było zobaczyć między innymi na pokazach Kenzo czy Chanel, a kolekcja Michała Szulca świetnie prezentowała się w zestawieniu z tym makijażem.

- Makijaż to szczególny element pokazów mody, a także obszar, który nasze klientki oceniają jako wyróżniającą kompetencję Sephora. Jest to bardzo w zgodzie z naszą misją, którą konsekwentnie realizujemy od wielu lat - a mianowicie misją przekazywania Polkom wiedzy o makijażu, tak aby każdego dnia mogły czuć się świetnie we własnej skórze. Inwestujemy bardzo dużo w edukację naszych makijażystów, m.in poprzez autorski program Sephora University, zaawansowany program szkoleniowy, podczas którego nasi makijażyści uczą się od najlepszych światowych make-up artists w branży, a naukę kończą pracą dyplomową i otrzymują dyplom ukończenia Sephora University. Nasi makijażyści to prawdziwi pasjonaci, mają ogromną wiedzę, która przekłada się na przepiękne makijaże – efekty mogliśmy podziwiać podczas tego pokazu mówi Sergiusz Osmański, dyrektor artystyczny i PR Sephora Polska.

Trendy sezonu odkodowane

Sephora Make Up Team miał kolejną okazję do sprawdzenia swoich umiejętności i danie upustu swojej kreatywności podczas cyklicznej imprezy Sephora Trend Report. To prawdziwe święto trendów, podczas którego Sephora wraz z zaproszonymi gośćmi z całego świata, odkodowuje trendy na nachodzący sezon. W tym roku pierwszy weekend marca był pełen inspirujących pokazów oraz urodowych atrakcji – na fanów piękna w warszawskiej Arkadii czekały m.in. warsztaty olafaktoryczne z blogerem z nezdeluxe, bezpłatne usługi makijażowe, stylizacji włosów oraz zabiegi pielęgnacyjne, malowanie paznokci w trendzie i oczywiście wszystkie nowości kosmetyczne do swobodnego przetestowania na własnej skórze. Stałym punktem programu jest też pokaz mody, przygotowany przez Agnieszkę Ścibior – Dyrektor Kreatywną magazynu „Viva!Moda”, któremu towarzyszy prezentacja trendów w makijażu. Team Sephora Make-up Artsist podczas wydarzenia zadbał nie tylko o profesjonalne makijaże klientek Sephora, ale także modelek i zaproszonych gwiazd.

- W tym sezonie zaproponowaliśmy 3 różne stylizacje: rozświetlona cera z fokusem na usta w soczystym, czerwonym, pomarańczowym lub różowym kolorze, wszechobecny intensywny róż na powiekach, skroniach, policzkach oraz szaleństwo ostrych, intensywnych kolorów w formie kresek i smokey eye – mówi Sergiusz Osmański, dyrektor artystyczny i PR Sephora Polska.  – Wszystkie looki absolutnie w światowych trendach i pasujące do prezentowanej, bardzo graficznej i intensywnej w kolorze kolekcji.  Jestem zdania, że  -  o ile nie jesteśmy fashionistką, zakręconą na punkcie trendów - przemycamy z nich tylko to, co nam pasuje, jedynie się nimi inspirując. Zachęcam jednak do eksperymentów z make-upem – wszystkie 3 stylizacje z Trend Report można znaleźć w formie filmików instruktażowych na videoblogu Sephora, blogmakijaz.pl (oraz na kanale Youtube blogmakijaz). Większość zespołu Sephora Make Up Team spotkać można również na co dzień w perfumeriach Sephora i umówić się na 45-minutowy profesjonalny makijaż, dzienny lub wieczorowy, czy skorzystać z szybkiej, bezpłatnej 15 minutowej usługi. Zapraszam serdecznie – dodaje Sergiusz Osmański.

Relacje z największych wydarzeń z udziałem makijażystów Sephora Polska można śledzić na Instagramie @sephorapolska, a także na fanpage marki na Facebooku. 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

IP1

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »