Firma » Reklama
Po jogurt bez kolejki dzięki Zakupydodomu.pl
Jak wynika z raportu e-commerce firmy Internet Standard, aż 69,2 proc. sklepów internetowych nie odczuło spowolnienia gospodarczego, a 100 proc. prognozuje dalszy wzrost sprzedaży. Na duży progres liczy także branża spożywcza, dostrzegająca w Internecie dochodowy kanał sprzedaży. W takim kierunku podąża spółka Zakupy Do Domu, która po sukcesie w Poznaniu planuje rozszerzenie działalności na cały kraj.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
W 2010 roku w polskiej sieci było 250 e-delikatesów, a wartość rynku szacowano na 175 milionów złotych. Zgodnie z prognozami, bieżący rok to wzrost o kolejne 24 proc. Na chwile obecną, realizowanych jest miesięcznie od 60 do 80 tys. zamówień produktów spożywczych. Cenimy sobie komfort, wygodę i oszczędność czasu. – Dzięki internetowej sprzedaży produktów spożywczych każdy może zaoszczędzić swój czas. Nie przeszkadzają nam wtedy kolejki do kasy czy trudności z parkowaniem – przekonuje Tomasz Krobski, Prezes Zarządu Zakupy Do Domu Sp. z.o.o.
Dotychczas, najczęstszymi obawami przy tego typu zakupach była terminowość dostaw oraz warunki przewożenia świeżych produktów. – Wykorzystujemy tylko sprawdzonych dostawców gwarantujących samochody chłodnicze. Dużą wagę przywiązujemy także do czasu realizacji zamówienia, który nie przekracza 6 godzin. Takim podejściem do klienta oraz dużym asortymentem przekonaliśmy Wielkopolan – dodaje T. Krobski.
W związku z sukcesem w Poznaniu, spółka zakupydodomu.pl zamierza rozszerzyć obszar działalności na cały kraj. – Planujemy do końca roku pozyskać kontrahentów(franczyzobiorców) z największych aglomeracji. Obecnie prowadzimy już rozmowy z kilkoma sklepami zainteresowanymi rozszerzeniem zakresu swojej działalności na sprzedaż przez Internet – mówi T. Krobski.
Kolejnym planowanym krokiem ma być rozpoczęcie współpracy z franczyzobiorcami z małych i średnich miast.
Nadesłał:
piotr88
|
Komentarze (0)