Technologie » Telekomunikacja
Po latach zmienił swoje życie, teraz właściciel Neoproduktu występuje w reklamie T-Mobile
Zobacz więcej zdjęć » |
Przez lata był menadżerem w przedsiębiorstwie handlowym. W końcu poczuł potrzebę zmienienia swojego życia. Dziś Marcin Ludwinek pracuje jako coach, trener rozwoju osobistego i trener biznesowy, prowadzi firmę Neoprodukt, a ostatnio wystąpił w dużej kampanii reklamowej T-Mobile.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Choć Marcin Ludwinek od zawsze był zainteresowany psychoedukacją, wybierając swoją ścieżkę zawodową, nie spodziewał się, że pewnego dnia ta pasja stanie się jego codziennością. Przez 12 lat pracował jako menadżer w przedsiębiorstwie handlowym, aż poczuł, że nadszedł czas na zupełnie nowy etap jego kariery.
- Kiedy doszedłem już do wniosku, że zmiana w moim życiu zawodowym jest nieodzowna, poczułem ogromny głód wiedzy. Psychologia była moim hobby w okresie liceum. Uznałem, że do niej wrócę i połączę zainteresowania z dotychczasowym doświadczeniem handlowym. Tak się zaczął intensywny okres rozwoju. Skończyłem studia podyplomowe i kursy, zdobyłem certyfikaty. W końcu rozpocząłem pracę jako coach, trener rozwoju osobistego i trener biznesowy - opowiada Marcin Ludwinek.
Coach to nie trener
W ostatnich latach usługi coachów i trenerów znacząco zyskały na popularności. Aby zrozumieć ten fenomen, warto wytłumaczyć, na czym polegają oba zawody. Istotą coachingu jest pomoc w odkryciu celów i potrzeb danej osoby. Zajmujący się nim specjalista zadaje pytania, które naprowadzają klienta na wnioski i odpowiedzi, tak, by każdy odkrył sam, do czego dąży. Coach nie zajmuje się jednak prowadzeniem szkoleń czy dawaniem wskazówek - to już odrębna rola, właściwa dla trenerów. Zarówno wsparcie coacha, jak i trenera bywa przydatne w biznesie, gdzie zespół musi być dobrze zorganizowany i sprawnie funkcjonować, by osiągać pozytywne efekty. Coaching jest ważny również dla sportowców, u których psychika przesądza o sukcesie. Obaj specjaliści mogą pomóc w określaniu i realizacji celów także w życiu prywatnym każdego z nas.
Marcin pracuje zarówno jako coach, jak i trener, podkreśla jednak, że warto pamiętać o różnicach pomiędzy tymi dziedzinami. Mimo to wciąż zdarza się, że oba pojęcia są używane zamiennie, a coach bywa mylony z mówcami motywacyjnymi.
Sukces w biznesie i w mediach
Na pytanie, co sprawiło, że udało mu się osiągnąć sukces, Marcin odpowiada, że była nim już sama decyzja o zmianie drogi zawodowej. A także udział w reklamie T-Mobile, która jest dla coacha kolejnym rozwijającym doświadczeniem.
Kampania reklamowa „Firma bez limitów - masz to czarno na białym" - zamiast gwiazd - pokazuje prawdziwych przedsiębiorców, którzy są klientami T-Mobile. Osoby, które wystąpiły w spocie, zbudowały sukces swoich firm w oparciu o usługi operatora. Obok Marcina w reklamie zobaczymy m.in. Alicję Jagodzińską z kawiarni ze zdrowymi słodkościami Legal Cakes, Igora Konefała, twórcę parku trampolin Hangar 646, Paulę Ostalską, właścicielkę szkoły I Love Dance Studio, Annę Radgowską z firmy budowlanej JR-SANBUD oraz Różę Lewicką, pomysłodawczynię Poczty Balonowej. Każde z nich, niezależnie od branży, w swojej pracy wykorzystuje nowoczesne narzędzia, takie jak nielimitowany internet czy połączenia bez ograniczeń.
Funkcjonowanie firmy Neoprodukt także opiera się na najnowszych technologiach - Marcin dużo czasu spędza u klientów lub w podróży do nich, dlatego smartfon z niezawodnym dostępem do sieci musi mieć zawsze przy sobie. Sposobem dotarcia do odbiorców są również dwie strony internetowe - oddzielna dla klientów indywidualnych oraz podmiotów biznesowych.
- Ze względu na specyfikę mojej pracy jakość bezprzewodowego internetu jest dla mnie bardzo ważna - tłumaczy Marcin Ludwinek.
Kierunek - rozwój na pełnych obrotach
Choć kampania reklamowa jest dla Marcina krokiem milowym na drodze rozwoju, zamierza on osiągać kolejne, ambitne cele, których na początku działalności psychoedukacyjnej nie brakuje.
- Przełomowy moment w moim życiu zawodowym dzieje się teraz. Zacząłem budować swoją pozycję jako coach i trener, a następnie zdecydowałem się pokazać bliskim i nieznajomym w kampanii T-Mobile. Chcę pokonywać swoje ograniczenia, stale zdobywać nowe kompetencje, a co za tym idzie - również coraz większą grupę klientów. Aktualnie większość z nich to osoby indywidualne oraz małe i średnie filmy - mówi Marcin.
Wszystkie działania w obrębie przedsiębiorstwa prowadzi sam, codziennie udowadniając, że jedynym limitem w biznesie są nasze wewnętrzne ograniczenia.
Nadesłał:
DobryKomunikat
|
Komentarze (0)