Firma » Podatki
Podatki w akcjach promocyjnych
Podatki w akcjach promocyjnych
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Najczęściej wykorzystywanym narzędziem podczas prowadzenia kampanii reklamowych produktów czy usług są akcje promocyjne. Nowoczesne techniki opierające się na interakcji pomiędzy przedsiębiorstwem a klientem pozwalają na realizację określonego celu.
Serdecznie zapraszamy do udziału w szkoleniu ,,Podatki w akcjach promocyjnych”, podczas którego omówimy uwarunkowania prawne i podatkowe, które pozwalają na zgodny z obowiązującym prawem i potrzebami odbiorców sposób organizacji. Nasi Eksperci omówią nieprecyzyjność przepisów ustaw podatkowych w zakresie skutków podatkowych różnorodnych transakcji na tle reklamowo-marketingowym.
Szkolenie odbędzie się 15 listopada 2016r. w Centrum Konferencyjnym GOLDEN FLOOR.
Szczegóły programu >>
Główne zagadnienia:
VAT – rozliczenia na linii zleceniodawca-agencja-uczestnik
PIT – rozliczenia na linii zleceniodawca-agencja-uczestnik
Nagrody w akcjach promocyjnych i towarzyszące im zwolnienia podatkowe
Proces rozliczania sprzedaży premiowej
Niestandardowe akcje promocyjne na gruncie prawa podatkowego
Rozliczanie akcji promocyjnych – problemy praktyczne
Prowadzący:
Tomasz Grzybowski - Kancelaria Konieczny, Grzybowski, Polak
Bartosz Pilc - Kancelaria Konieczny, Grzybowski, Polak
Maria Socha - Kancelaria Konieczny, Grzybowski, Polak
Kontakt:
Sylwia Jankowska
Młodszy Kierownik Projektu
T: 22 379 29 63
E-mail: s.jankowska@mmcpolska.pl
Nadesłał:
k.tarnowska.mmc
|
Komentarze (0)