Technologie » AGD - RTV

Podążaj za najnowszymi trendami z hulajnogą DGM ES-13!

W ofercie DGM Distribution pojawiła się kolejna nowość, dzięki której będzie można szybciej poruszać się po mieście. Dlatego, aby sprostać oczekiwaniom klientów, DGM wprowadził do sprzedaży nowoczesną i kompaktową hulajnogę elektryczną ES-13.

W ofercie DGM Distribution pojawiła się kolejna nowość, dzięki której będzie można szybciej poruszać się po mieście. Popularny  na świecie trend na hulajnogi przyjął się również w naszym kraju. Dlatego, aby sprostać oczekiwaniom klientów, DGM wprowadził do sprzedaży nowoczesną i kompaktową hulajnogę elektryczną ES-13. Od 27 kwietnia model ES-13 będzie dostępny w supermarketach Auchan w cenie promocyjnej 799 PLN. Cena dotyczy tylko okresu 27.04 – 4.05 lub do wyczerpania zapasów. Poza promocją urządzenie będzie kosztowało 1099 PLN.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Wraz z wiosną na rynku pojawia się coraz więcej propozycji pojazdów elektrycznych, które są alternatywą dla tradycyjnych rozwiązań komunikacyjnych. Jednym z nich jest wytrzymała hulajnoga elektryczna ES-13. Ma ona 3 tryby prędkości jazdy, z czego najszybszy pozwala na osiągnięcie maksymalnej prędkości 18 km/h. Rozkładana nóżka, a także możliwość składania hulajnogi pomogą w wygodnym transporcie i przechowywaniu pojazdu.

 

Dzięki zastosowaniu najwyższej jakości komponentów i podzespołów, hulajnoga bez problemu pokona wzniesienie o nachyleniu wynoszącym 15 stopni. Pompowane koła o średnicy 8,5 cala zapewnią stabilną i komfortową jazdę. Trzy poziomy ustawienia wysokości kierownicy pozwalają na dopasowanie urządzenia zarówno dla starszych dzieci jak i dla dorosłych.

 

Z pełni naładowaną baterią można przejechać około 15-20 km, w zależności od obciążenia i warunków drogowych. Rozpędzony pojazd można zatrzymać na dwa sposoby: tradycyjnie hamulcem przy kierownicy, który uruchomi mechanizm bębnowy umiejscowiony w tylnym kole; a także wysokiej klasy hamulcem nożnym stosowanym w tradycyjnych hulajnogach.

 

Na kierownicy umieszczony jest czytelny wyświetlacz wskazujący prędkość, poziom naładowania baterii oraz wysokość używanego biegu. W tym miejscu znalazło się również miejsce na przycisk klaksonu.

 

Hulajnogi są wykorzystywane na świecie od wielu lat, równie często jak rowery, rolki, czy deskorolki. Dzieje się tak ze względu na fakt, że pojazdy te mogą jeździć zarówno po ścieżkach rowerowych, jak i chodnikach. Nasze urządzenie nie zajmuje tyle miejsca co rower, więc w razie potrzeby można również wziąć go do komunikacji miejskiej. Jest to praktyczny zakup, który ułatwi i umili codzienne dojazdy do szkoły lub pracy mówi Krystian Zieliński, Doradca Zarządu DGM odpowiedzialny za dział sprzedaży w Polsce. – Model ES-13 jest nie tylko zwykłym, fajnym gadżetem, to także realna opcja zaoszczędzenia cennego czasu – podsumował Krystian Zieliński.

 

Pojazd jest napędzany silnikiem o mocy 300W. Zasilanie zapewnia wbudowana litowo-jonowa bateria o pojemności 4400 mAh przy napięciu 36V, która pozwoli nawet na kilkugodzinne przejażdżki. Do pełnego naładowania hulajnogi potrzeba około 2,5 godziny. Wbudowane oświetlenie LED z przodu i światło stop z tyłu zapewnia świetną widoczność i bezpieczeństwo na drodze. ES-13 ma wymiary 100x41x96 cm i waży 11,5 kg. Ponadto urządzenie wyposażono w błotniki (przód i tył) oraz dwa amortyzatory (przód i tył). Zestaw zawiera urządzenie, ładowarkę, niezbędne narzędzia do rozłożenia sprzętu (klucze), instrukcję obsługi oraz kartę gwarancyjną.

 

Cena i dostępność

DGM z okazji premiery produktu zaproponował dla klientów najniższą, możliwą cenę na rynku. Od 27 kwietnia hulajnoga elektryczna ES-13 będzie dostępna w supermarketach Auchan w cenie promocyjnej 799 PLN. Cena dotyczy tylko okresu 27.04 – 4.05 lub do wyczerpania zapasów. Poza promocją urządzenie będzie kosztowało 1099 PLN.

 

DGM Distribution Sp. z o.o.

Jest częścią Grupy DGM z siedzibą w Hong Kongu, obecnej na światowych rynkach od 1997 roku. Dostarczane przez nich rozwiązania docenione zostały już przez klientów w Polsce, Wielkiej Brytanii, Austrii, Holandii, Hiszpanii i we Włoszech. Firma stale rozszerza sprzedaż marki DGM od Europy przez Stany Zjednoczone do Azji. Rozwijana platforma sieciowa poprawia kompatybilność produktów, aby służyły klientom najlepszymi rozwiązaniami. DGM posiada własne centrum serwisowe w Polsce.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Krzysztof Kiszewski

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »