Dom » Budownictwo
Podsufitka na miarę potrzeb
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Udało nam się porozmawiać z osobą, która odpowiada za standardy wykonania podsufitki w firmie Galeco. Pani Magdalena Gardyła, Specjalistka ds. Rozwoju Produktu i Jakości, opowiada o tym, jak stworzyć niezawodny produkt. 
Podbitka Galeco DECOR to produkt, który już od ponad roku funkcjonuje na rynku budowlanym. Cieszy się dużą popularnością, z uwagi na szereg swoich zalet. Możliwość szybkiego montażu i odporność na warunki atmosferyczne to podstawowe atuty produktu. Jej lekka waga pozwala na zamontowanie podsufitki nawet na bardzo delikatnych konstrukcjach, bez zniszczenia ich. Grubość podbitki Galeco DECOR wynosi 1,2 – 1,3 cm. Wysoka elastyczność materiału, a co za tym idzie odporność na uszkodzenia mechaniczne, dają jej przewagę nad konkurencją.
„Wśród niekwestionowanych plusów naszego produktu, należy podkreślić, że materiał PVC, z którego jest on wykonany, jest łatwiejszy w użytkowaniu od drewna. Nie wymaga bowiem żmudnych konserwacji. Dostępne do niej okucia deski czołowej, uzupełniają zestaw i w takiej formie wychodzi on o krok dalej od naszej konkurencji.” – mówi Pani Magdalena.
„O jakości naszych produktów świadczy zadowolenie klientów, którzy kupili naszą podbitkę. Na potwierdzenie tego, mogę dodać, że nasz produkt nie miał jak do tej pory żadnej reklamacji ani zwrotu. To efekt słuchania rynku i ciągłego rozwoju firmy.”- dodaje Pani Magdalena.
Firma ciągle rozwija produkt. Obecnie poszerzana jest gama kolorystyczna podbitek dachowych. Fachowcy, którzy mieli styczność z produktem, zachwalają przemyślane rozwiązania, jakie w nim zastosowano. Kompletny i przemyślany system to gwarancja i spokój na lata.
| Nadesłał:
            kalut | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)